Gratis annuleren tot 29-09-21
Hotels.comUS$ 98
eDreamsUS$ 103
getaroom.comUS$ 155
Beoordeeld op 15 februari 2018 via mobiele applicatie

Centraal en goed verzorgd hotel.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Aanrader waarbij als je dan toch in de stad bent...; kun je er ook maar net zo goed gebruik van maken.
Uitermate geschikt voor stedentrip

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 20 september 2017

De ligging van het hotel is mooi centraal. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
De kamer is niet heel groot maar alles is er en het bed is uitstekend.
Het diner in het restaurant was goed bereid en smakelijk. Het lamsvlees was voortreffelijk en de zeebaars was niet te droog en zeer goed. Een aanrader om hier te dineren. Het enige wat beter kan is een andere keuze in broodsoorten bij het ontbijt, meer ambachtelijk brood.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 mei 2017

Perfect gelegen hotel. Verzorgd ontbijt met meer dan voldoende keuzemogelijkheden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De auto wordt voor je geparkeerd in de buurt, prima service! Heerlijk restaurant met prachtige wijnkaart. De suite met zeezicht die wij toegewezen kregen is een beetje tegengevallen: op de eerste verdieping zie je weinig meer dan daken en electriciteitsdraden.

Kamertip: vraag kamers zo hoog mogelijk, ivm uitzicht
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 23 juli 2016 via mobiele applicatie

Let op er zijn 2 locaties. Hoofdgebouw en tegenover gelegen dependance. Hotel is een stadhotel.. Dwz kleine kamers wel mooi en functioneel ingericht. Goed en uitgebreid ontbijt met verse jus d' orange! Restaurant op de bovenste etage vrij prijzig en wij vonden niet echt bijzonder. Voorgerechten lekker. Maar vd 5 hoofdgerechten maar 1 echt lekker. Maar.. Uitzicht fantastisch. Hotel ligt rand centrum daarom leuk om stad in te lopen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 27 september 2015

Als je in Heraklion wilt verblijven, zoals wij ivm een vriege vlucht, dan is Lato een prima hotel, wij hadden een grote kamer en suite met mooi uitzicht op de haven. En 's avonds lekker gegeten op het dak, met wederom een heel mooi uitzicht. Dus een aanrader!

Datum van verblijf: september 2015