Beoordeeld op 17 mei 2018

Schitterend hotel met fantastisch personeel.
Met name Doxa in het restaurant kun je je geen betere gastvrouw voorstellen.
hotel is erg rustig met geen entertainment. Heerlijk eten en een golfkarretje om je naar het zwembad of strand brengt. Is ook echt nodig want het hotel ligt hoog met steile weg naar de receptie. Wij zijn heerlijk uitgerust weer naar huis gegaan .

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 mei 2017 via mobiele applicatie

Rust, relaxen, mooi, design, etc. We hebben gekozen voor dit hotel en niet perse Kreta. We wilden een weekje zon en algehele rust, dat hebben we gekregen. De medewerkers van dit hotel zijn allervriendelijkst en behulpzaam. Ze willen dat jij hun de ruimte geeft zodat ze 5sterren service kunnen leveren waar ze trots op zijn. Het eten is ook zeer goed in de verschillende restaurants. 1 goede tip nog meegeven, ga een uurtje of zelf meer varen met de privat charter die links van het strand ligt, vers fruit, lekkere drankjes en de mooiste vergezichten, en een eigen kapitein natuurlijk! ( p.s. in de kamer mogen wat meer kledinghangers en kastruimte. Eten is goed betaalbaar, drankprijs is beetje uit verhouding)

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 september 2016 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen tegen de berg met schitterend uitzicht over de baai en Spinalonga. Vriendelijke, behulpzame staf en we werden in de golfbuggy naar boven of naar het privé strand gereden. Voldoende ligbedden en parasols bij zwembaden en strand. Uitstekend, uitgebreid buffet voor ontbijt en diner. Standaard kamer was prima, fijne grote bedden en balkon. Mooie architectuur en moderne inrichting. Warme ontvangst met fles wijn op de kamer.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 juli 2016

Leuk hotel maar gebouwd tegen een bergwand. Altijd golfkarretjes nodig... prachtige uitzichten, zeer vriendelijk personeel, twee grote zwembaden en een kwalitatieve service. Isolatie tussen de kamers niet 100%: De eerste dagen hoorden we heel de nacht een baby, de volgende dagen luidruchtige buren. Maar met oordopjes is het een ideaal hotel! Roomservice kost 5€ extra, zowel voor een koffie als voor eten. Goed gelegen: Dicht bij Elounda centrum, veel watersport mogelijkheden (meerprijs).

Kamertip: Minstens kiezen voor een kamer met zwembad want anders staat je toilet in de douche omdat de ruimte zo klein is.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 12 juni 2016

Zijn voor de eerste keer in dit splinternieuwe hotel op vakantie geweest, het was net een 2-tal weken open. Je voelde dat personeel en management nog zoekt naar hoe perfect een 5-sterrenhotel te runnen.
Het gebouwencomplex is modern ingericht met kwalitatieve materialen en zeer mooi. De kamers en zeker badkamer zijn klein, maar het mooie zeezicht maakte veel goed. De kamers zijn zeer verzorgd en net. Het ontbijt was lekker en vers. De kwaliteit gaat boven kwantiteit in dit hotel en dat is zeker geen minpunt. Hier geen grote monsterachtige buffetten waar iedereen gretig zijn gangen gaat, maar eerder fijnere presentaties en kleinere hoeveelheden die telkens werden aangevuld. Het assortiment vers fruit mocht echter soms wat uitgebreider geweest zijn...
De bediening is vriendelijk maar ook daar zie je dat het personeel nog volop zoekt hoe ze juist die 5-sterren service moeten leveren. Je kunt het hen niet echt kwalijk nemen, het is dan ook een nieuw hotel met veel potentieel dat er zeker nog volop zal uitkomen.
Wij waren tevreden en hebben al beslist om volgend jaar terug te komen. Dit hotel heeft alles om een top 5-sterren hotel te kunnen worden, waar men tevreden terugkeert!

Verbleef: mei 2016