Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Als je op zoek bent naar een verwenvakantie zonder zorgen ben je hier aan het juiste adres. Het personeel is uitermate vriendelijk en staat steeds ter uwer beschikking. Een geweldige all in van 10.00u tot 24.00u. Het eten wordt geserveerd in buffetvorm en is zeer uitgebreid. De hotelkamers liggen verspreid over een uitgestrekt domein dat heuvelachtig is. Je kan 24u/dag gebruik maken van de transportservice van en naar je kamer. Gewoon aan de receptie vragen of 9 bellen vanuit je hotelkamer. Je kan op éénvoudig verzoek kiezen uit 5 soorten kussens om op te slapen, echt aangenaam! De kamers zijn kraaknet en worden deftig gepoetst en opgemaakt. Ook aan de strandbar van het hotel, wat lager gelegen, kan je gebruik maken van de all in formule. Geen drukke bedoeningen in dit hotel en steeds plaats op een ligstoel zonder zorgen. Wij komen zeker nog eens terug. Wel nog bij vermelden dat we één van de duurdere kamers geboekt hadden in dit hotel. Privé zwembad op het terras van de kamer (geen swimm up)

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 juli 2019 via mobiele applicatie

Hadden tof verlof. Prachtige ligging met panoramisch zicht op zee. Verzorgde buffetten en vriendelijke bediening. Nieuwbouw biedt 5 sterren accommodaties met zwembad of jacuzzi.
Stappen op het heuvelachtig parcours hoef je niet te doen. Golfkarretje brengt je 24/24 het hele domein rond. Ook de Spa kunnen we zeker aanbevelen. Voor herhaling vatbaar

Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een prachtig uitzicht over de baai van Mirabello en het eiland Spinalonga. Aan het strand en aan het zwembad zijn er gratis parasols en ligbedden. Er zijn 3 nieuwe blokken en helemaal boven is er nog een groot zwembad met gezellig terras en restaurant.
Er rijdt een shuttle 24 u per dag om de klanten rond te rijden.
Elke avond is er animatie. De kretaanse avond was schitterend.
De buffetten zijn verzorgd, lekker en worden steeds bijgevuld.
Het personeel is vriendelijk en het management is steeds fysiek
aanwezig en leidt alles in goede banen. Voor herhaling
vatbaar. Wij gaan zeker terug!

Beoordeeld op 27 juni 2019

Wij kunnen oordelen over onze locatie in het geheel van het complex. Wij beschikten over een privé zwembad die met twee kamers moest gedeeld worden en iedere dag steevast gereinigd en gecontroleerd word. Het onthaal en de vriendelijkheid van het personeel is uitstekend. De grootkeuken is degelijk en dit jaar met zijn verrines iets verder gezocht, proficiat daarvoor. Omdat dit Sentido gelegen is op een meer dan kilometer lange heuvel heeft iedereen gratis recht op het vervoer met een golf karretje, en dat is echt wel noodzakelijk. Wij gaan volgend jaar voor de 3de maal terug

Kamertip: Deze vraag kan ik niet beantwoorden omdat het aanbod groter is dan waar wij in twee jaar kennis met gemaakt hebben. Sorry
Beoordeeld op 7 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Prachtig gelegen. Zeer vriendelijke staf. Prachtig buffet.
Leuk strandje. Wel tegen heuvel gebouwd,maar indien gewenst altijd vervoer. Mooi terras op de kamer. Twee bars met lekkere cocktails. Wij gaan terug!

Datum van verblijf: mei 2019