“Aanrader !”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening; als er voor de 2de keer binnenkomt, wordt je begroet als een oude bekende! Normale kaart en een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden vriendelijk verwelkomd op het terras van het restaurant.
We starten met heerlijke mosselen Leonidas, calamares en pikante fetakaas. Heerlijk.
Als hoofdgerecht een moussaka en een Griekse schotel ( combinatie van 3 gerechten met oa gevulde paprika, .. ) weer netjes in orde.
Een lekkere Rose huiswijn erbij en een rekening die verrassend laag is.
Aanbevolen!

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, snelle en hele vriendelijke bediening. De prijzen waren lager dan je mag verwachten. Tevens werd er vooraf een aperitief aangeboden en een dessert na. Deze stonden niet op de rekening. Zeker een plek om nog een keer terug te gaan!

6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we een lunch gebruikt.
Het was er aardig druk en toch was de bediening vlot en vaardig
Wij hadden een werkelijk heerlijke tonijn salade met vers brood mijn metgezellen een heerlijke witte wijn en zelf een cola light maar het smaakte voortreffelijk en naar mijn ider heerlijk vers
Ik zeg ga er rustig eten en de prijs was ook nog eens zeer netjes

30 april 2017 beoordeeld

goed gelegen restaurant
men kan zijn vis hier uitkiezen
een goede begeleidend wijntje voor een eerlijke prijs

Reizigers die Taverna Leonidas bekeken, bekeken ook

Elounda, Lasithi Prefecture

In Taverna Leonidas geweest? Deel je ervaringen!