“Te duur naar Griekse normen !”
Beoordeling van Megaro Restaurant

Megaro Restaurant
Geclassificeerd als nr. 24 van 123 Restaurants in Elounda
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, vrij hoge prijzen voor Griekenland, maar je zal waarschijnlijk wat meer betalen, omdat je vlak aan het water kan zitten.

4 mei 2018 beoordeeld

Restaurant Mergaro is fantastisch.

Wij waren hier in eind april 2018, net voor Het toeristische seizoen van start ging ,het restaurant had maar net zijn deuren geopend.

Het restaurant is idyllisch gelegen aan de haven van het mooie vissersdorpje Elounda, van waaruit kleine bootjes vertrekken naar het eilandje Spinalonga.

Het is hier heerlijk rustig zitten aan de waterkant met zicht op de boten en het water.

De combinatie van de vriendelijke bediening, de verzorgde tafels en tafellinnen, de idyllische setting in het zachte zonnetje en vooral het overheerlijke zuivere eten zorgden voor een onvergetelijke ervaring.

We aten hier onder andere inktvis, aubergine salade, levende clams met citroen , Griekse salade, tzatsiki en gegrilde zeebaars met warme groenten.

De zaakvoerder kwam persoonlijk de vis filleren aan onze tafel.
De smakelijkste vis die ik in lange tijd heb gegeten!

Na de koffie kregen we nog allerlei heerlijke versnaperingen.

Omdat het hier zo heerlijk is zijn we nog een tweede keer teruggegaan, en werden we enorm hartelijk ontvangen, als vrienden!

Bij een volgend bezoek aan Kreta keren we beslist terug naar dit restaurant.

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangen, snel bediend en heerlijk gegeten. Op de kaart meerdere vegetarische gerechten, echt top! Toetjes zagen er allemaal ook verrukkelijk uit :)

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag weer geluncht bij Megaro Restaurant in Elounda. We worden vriendelijk opgewacht door 'George Michael' look I like en eenmaal binnen zijn ze vriendelijk en laten ze je ook lokale producten proeven. Het eten is goed met name vis maar de zeetong is helaas minder. Wij zijn gewend aan gebakken in roomboter maar hier in de frituur. Jammer maar de garnalen in sweet chili zijn super. Dus ga het proberen ..

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. De eigenaren zijn zeer betrokken, de bediening was erg vriendelijk, het eten heerlijk en de porties ruim voldoende. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Megaro Restaurant bekeken, bekeken ook

Elounda, Lasithi Prefecture

In Megaro Restaurant geweest? Deel je ervaringen!