“Fantastisch restaurant !!!”
Beoordeling van Lotus Eaters Restaurant

Lotus Eaters Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 126 Restaurants in Elounda
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Mooi uitzicht, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch restaurant. Prachtige gerechten, unieke locatie en een heel persoonlijke service.
Het echtpaar dat het restaurant runt en de fantastische kok doen er alles aan om het je zo aangenaam mogelijk te maken.
Kortom, een absolute aanrader en een "must" om dit restaurant te bezoeken als je in Elounda bent.

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer correcte, eerlijke, vriendelijke bediening. Als de huisleverancier van Raki momenteel niet kan leveren wordt dit gewoon meegedeeld en verduidelijkt dat er geen optie genomen wordt op mssn iets mindere van kwaliteit. Ik heb zeebaars gegeten met soya-saus: uiterst fris en lekker !!
De calamaris (zoals de rest van het eten) is speciaal maar lekker afgekruid.
Een aanrader !

14 september 2017 beoordeeld

De gastvrouw en gastheer - Andrea & Daniel - laten alles soepel verlopen, met ruimte voor persoonlijke aandacht. Eten is goed, maar mag voor ons wat avontuurlijker.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastheer Daniel en gastvrouw Andreea weten hoe ze met hun gasten moeten omgaan. De beste calamaris gegeten en verder een heerlijk menu!

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar keer tijdens onze vakantie andere restaurants geprobeerd, maar Lotus Eaters is veruit de beste!! Wat een geweldig restaurant.... Relaxed genieten van topgerechten, alles met liefde en aandacht klaargemaakt.
Daniël en Andreea zijn de gastheer en gastvrouw (en eigenaar) die weten hoe het moet! We kunnen er meer over schrijven, maar bij dit restaurant moét je gegeten hebben tijdens je verblijf in Elounda! PS... wel even reserveren!!!!

Reizigers die Lotus Eaters Restaurant bekeken, bekeken ook

Elounda, Lasithi Prefecture

In Lotus Eaters Restaurant geweest? Deel je ervaringen!