“Perfect”

Arismari Cretan Creative Cuisine
Geclassificeerd als nr. 26 van 507 Restaurants in Chania
30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend goed en lekker gegeten, prettige bediening, gevarieerde kaart en de huiswijn, zowel wit als rood, is zeker een aanrader!

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zit ten opzichte van de andere restaurants aan de haven niet zo vol. Maar of dat terecht is? Heerlijk gegeten met lekkere voor gerechtjes. Uitstekende risotto en ribeye. Geen opdringerige bediening, rustig gegeten.

30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe makkelijk kan het zijn. Bereid eenvoudig eten goed met de juiste smaken. Serveer een uitstekende rosé. De zalm en de zeebaars waren heerlijk! Het toetje om je vingers bij op te eten. Gastvrijheid heel goed. En dan ook nog een meevaller voor wat betreft de prijs. Toplocatie!

8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht op de haven het eten is er lekker en spotgoedkoop. Beste souvlaki die ik gegeten heb rn vriendelijk en niet opdringerige ober.

ΑΡΙΣΜΑΡΙ Χ, Ιδιοκτήτης van Arismari Cretan Creative Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2016

Thank you so much for your review!! Hope to see you again soon.
Best wishes Arismari Cretan Creative Cuisine

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen dit restaurant door de ongedwongen uitnodiging van de ober. We hadden lunch, een variatie van Meze. De ober stelde ons de kretaanse salade voor als eerste gerecht : beste salade die we in Kreta gegeten hebben en zo ontdekten we het verschil met de Griekse salade.
Het mooie zicht op de haven is leuk meegenomen.

Reizigers die Arismari Cretan Creative Cuisine bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In Arismari Cretan Creative Cuisine geweest? Deel je ervaringen!