“Sterrenrestaurant”
Beoordeling van Kariatis

Kariatis
Geclassificeerd als nr. 21 van 446 Restaurants in Chania
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut fantastisch lekker. Veruit het lekkerste wat ik na twee weken Kreta gegeten heb. (Voorgerechten Carpaccio van tonijn en zalm tartaar zijn aanrader!)

Schrijf een beoordeling

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten. Alles is vers bereid dat proef je. Bediening vriendelijk. We gaan deze vakantie nog een keertje terug.

29 mei 2017 beoordeeld

Na alle typische Griekse goedkope restaurants, hebben we gezocht naar een wat chiquere tent en we kwamen bij Kariatis uit.
Dit restaurant heeft absoluut alle verwachtingen ingelost. Lekker eten, zeer attente bediening en een rechtvaardige prijs. Aanrader!

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je de Griekse keuken even beu bent is dit the place to be! De betere Italiaanse keuken met sublieme gerechten. Van voorgerecht tot dessert super gegeten!

1 augustus 2016 beoordeeld

Gerechten zijn goed van smaak. Service is goed. Veel personeel die je op alle wenken en wensen meteen bedienen. Borden zijn mooi opgemaakt. Heerlijke passende wijn gedronken. Prijs ligt daarom wat hoger dan de andere restaurants. Al met al een heerlijk diner gehad.

Reizigers die Kariatis bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In Kariatis geweest? Deel je ervaringen!