“Een heel leuk restaurantje in een zijstraatje weg van de drukte.”
Beoordeling van Colombo Kitchen & Bar

Colombo Kitchen & Bar
Geclassificeerd als nr. 10 van 509 Restaurants in Chania
22 mei 2018 beoordeeld

De maaltijd was voortreffelijk, de bediening top. Vriendelijke mensen.
Een aanrader! Zeker een bezoek waard.

15 oktober 2016 beoordeeld

In een van de vele smalle straatjes dicht bij de haven tussen vele ander restaurants vindt je Colombo.
De bediening was vlot, helaas waren de gerechten op de kaart met avocado niet beschikbaar.
We hebben hier geluncht de saganaki smaakte voortreffelijk evenals de pasta met garnalen.
Ook de rode huiswijn was lekker.
Het nagerecht was karig en ook geen glaasje raki kon er af.

12 augustus 2016 beoordeeld

Een supervriendelijke bediening, lekker eten en een gezellige plaats. Na het eten twee soorten digestifs gedronken, met de nodige uitleg. Dit restaurant behoort zeker tot de betere keuken. Vis werd gefileerd aan tafel.

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het totaalplaatje was echt heel goed. We hebben heerlijk gegeten, als voorgerecht is de dakos echt een aanrader. Bij het hoofdgerecht kwam het gerecht van mijn vriend iets later dat was het enige "minpuntje". Verder een toprestaurantje in een leuk gezellig straatje.

15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Aanrader voor wie niet van massa houdt.
Kleine maar gevarieerde kaart.

Reizigers die Colombo Kitchen & Bar bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In Colombo Kitchen & Bar geweest? Deel je ervaringen!