Beoordeeld op 21 mei 2018

Casa Veneta is een oud Venetiaans huis omgebouwd tot een 9 kamers tellend appartement-hotel.
Van aankomst tot vertrek wordt je begeleid door de eigenaar, die alles uit de kast trekt om het je naar de zin te maken.
Elke dag schone handdoeken en de kamers worden tip-top bijgehouden.
Dit hotel ligt midden in de oude stad en toch net buiten de echt grote drukte bij de haven.
Ontbijten en lekker afkoelen na een avondje uit op je balkon is zalig, ben nu 1 dag terug thuis en mis het nu al, zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Geen lift aanwezig wel 3 verdiepingen
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 juli 2017

Een geweldig gastvrij vakantie-adres op een geweldige locatie in het oude gedeelte van Chania ! Gezellige restaurantjes met heerlijke gerechten en leuke terrasjes met de lekkerste drankjes ! Leuke steegjes om wandelingen te maken ! Je blijft je verbazen over al het moois er te zien is !

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

Geweldige locatie in 't oude gedeelte van Chania ! Super vriendelijke gastheren, die je genoeg tips geven waar en waar niet naar toe te gaan ! Alles op loopstand qua restaurantjes en terrasjes ! Leuke gezellige steegjes ! Een echte aanrader !

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 22 juni 2015

Ruim en comfortabel appartement gelegen in de oude Ventiaanse wijk van Chania. Ideaal uitgangspunt voor een bezoek aan Chania. Goede bedden en een leuk balkon.Vriendelijke en behulpzame eigenaar. In de naaste omgeving zijn goede ontbijt en eetgelegenheden. Vrij parkeren is met een beetje geluk mogelijk in de naaste omgeving. Let op de eerste twee parkeerterreinen zijn alleen voor bewoners van de binnenstad.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 17 juni 2015

Casa Veneta is een charmant herenhuis met alle moderne comfort in de straatjes van Chania. De locatie is perfect. Op wandelafstand van het strand en dicht bij restaurants en winkels. Ongeveer 18 jaar geleden logeerden we hier bij de eerste eigenaar, George. We hebben daar mooie herinneringen aan en daarom zijn we dit jaar terug gekomen. Stavros en George zijn de 2de en de 3de generatie die het hotel runnen en zij doen alles om het hier voor hun gasten tot een onvergetelijke ervaring te maken.Wij komen zeker terug en nu gaan we geen 18 jaar meer wachten!

Kamertip: Kamers met balkon met uitzicht op de straat zijn mooi.
Datum van verblijf: juni 2015