Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 1.051
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 296 per nacht.

Samaria Hotel(Chania)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 213 per nacht.

Veronica Hotel(Agii Apostoli)(Heel veel waar voor je geld!)
Kriti Hotel(Chania)
Priceline
Yakinthos Hotel(Agii Apostoli)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 144 per nacht.

Trip.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

Corinna Mare Suites & Studios(Chania)(Heel veel waar voor je geld!)
21 mei 2018 beoordeeld

Casa Veneta is een oud Venetiaans huis omgebouwd tot een 9 kamers tellend appartement-hotel.
Van aankomst tot vertrek wordt je begeleid door de eigenaar, die alles uit de kast trekt om het je naar de zin te maken.
Elke dag schone handdoeken en de kamers worden tip-top bijgehouden.
Dit hotel ligt midden in de oude stad en toch net buiten de echt grote drukte bij de haven.
Ontbijten en lekker afkoelen na een avondje uit op je balkon is zalig, ben nu 1 dag terug thuis en mis het nu al, zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Geen lift aanwezig wel 3 verdiepingen
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
3 juli 2017 beoordeeld

Een geweldig gastvrij vakantie-adres op een geweldige locatie in het oude gedeelte van Chania ! Gezellige restaurantjes met heerlijke gerechten en leuke terrasjes met de lekkerste drankjes ! Leuke steegjes om wandelingen te maken ! Je blijft je verbazen over al het moois er te zien is !

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige locatie in 't oude gedeelte van Chania ! Super vriendelijke gastheren, die je genoeg tips geven waar en waar niet naar toe te gaan ! Alles op loopstand qua restaurantjes en terrasjes ! Leuke gezellige steegjes ! Een echte aanrader !

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
22 juni 2015 beoordeeld

Ruim en comfortabel appartement gelegen in de oude Ventiaanse wijk van Chania. Ideaal uitgangspunt voor een bezoek aan Chania. Goede bedden en een leuk balkon.Vriendelijke en behulpzame eigenaar. In de naaste omgeving zijn goede ontbijt en eetgelegenheden. Vrij parkeren is met een beetje geluk mogelijk in de naaste omgeving. Let op de eerste twee parkeerterreinen zijn alleen voor bewoners van de binnenstad.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
17 juni 2015 beoordeeld

Casa Veneta is een charmant herenhuis met alle moderne comfort in de straatjes van Chania. De locatie is perfect. Op wandelafstand van het strand en dicht bij restaurants en winkels. Ongeveer 18 jaar geleden logeerden we hier bij de eerste eigenaar, George. We hebben daar mooie herinneringen aan en daarom zijn we dit jaar terug gekomen. Stavros en George zijn de 2de en de 3de generatie die het hotel runnen en zij doen alles om het hier voor hun gasten tot een onvergetelijke ervaring te maken.Wij komen zeker terug en nu gaan we geen 18 jaar meer wachten!

Kamertip: Kamers met balkon met uitzicht op de straat zijn mooi.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner