“Lekker eten”

Keukens: Grieks
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten, super vriendelijke bediening. Je krijgt meteen water op tafel. Op het einde nog een gratis toetje en wat ouzo.

Datum van bezoek: september 2019

5 augustus 2019 beoordeeld

Hallo

Zeer goeie bediening en zeer lekker eten. Altijd wordt je bediend met de glimlach en de service is uitstekend. Zeer goeie kwaliteit van eten en zeer goeie kwaliteit van bediening. De prijs dat je ervoor betaald is echt de moeite waard. Zelfs na 23u30 kun je met een gerust hart nog heerlijk gaan eten en nog bestellen wat je wilt. Zeker en vast een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

Dit vind ik persoonlijk het beste restaurant in chania en heeft ook het meeste te bieden van griekse gerech

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig zitten met prachtig zicht. Personeel is zeer vriendelijk en komt niet aandringen om te komen eten als je eens in de kaart kijkt zoals de meeste doen. Eten is zeer lekker en vers, de prijs valt zeer goed mee, weinig betalen voor lekker en veel eten en nog een pluspuntje, bij de rekening krijg je een gratis bolletje ijs met een glaasje raki, zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie maal gaan eten in 1 week tijd...zegt genoeg!
Lekker eten en vriendelijke bediening.Met dank aan de vriendelijke ober die mij goed geholpen heeft met mijn studie Grieks

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Me Nou & Krasi bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In Me Nou & Krasi geweest? Deel je ervaringen!