“Zeer goed”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 juni 2017 beoordeeld

Prachtig gelegen aan de haven. Zeer lekker gegeten tegen een eerlijke prijs met een vriendelijke bediening er nog bij.

Datum van bezoek: mei 2017

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart, prima gevarieerd eten en mooie locatie! Midden in de oude haven van chania aan het water.

Datum van bezoek: mei 2017
4 september 2016 beoordeeld

Het restaurant ligt direct aan de haven waardoor je een prachtig uitzicht hebt op de haven zeker met zonsondergang. Eten is goed. Daar we niet heel veel honger hadden hebben we allemaal een salade genomen maar moet zeggen dat deze heerlijk waren.
Het is er wel druk waardoor je de ober soms wel extra moet wenken als je iets wilt

Datum van bezoek: augustus 2016
14 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, met prachtig uitzicht, en lekker verzorgd eten voor een zeer schappelijke prijs! We bestelden de visschotel voor twee personen, en waren aangenaam verrast...

Datum van bezoek: mei 2016
8 november 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten met prachtig uitzicht over de haven, gezellig restaurant met goed personeel, uitgebreide kaart.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Palazzo Al Mare bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In Palazzo Al Mare geweest? Deel je ervaringen!