“Zeer goed eten met uitzicht op zee”
Beoordeling van Nesaki

Nesaki
Geclassificeerd als nr. 32 van 507 Restaurants in Chania
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgaande op de reviews kozen we Nesaki uit, ook al omdat het restaurant dicht bij ons beachhouse was.
De gekozen gerechten waren voortreffelijk. De keuze uitgebreid. Lekker biertje erbij. Helemaal OK. De bediening is vriendelijk en kundig. Het uitzicht op zee fantastisch. Boven verwachting goed!

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed eten, ruime keuze uit de Italiaanse keuken. De huisgemaakte ravioli met tomatenpesto is een echte aanrader! Zo smaakvol en lekker. Bediening is super vriendelijk, morgen komen we terug!

26 juni 2017 beoordeeld

Toprestaurant:
vriendelijke en professionele bediening, gezellige en mooie inrichting, heerlijke, verzorgde en kwaliteitsvolle gerechten. Zouden we zeker teruggaan!!

Bovendien aangenaam verrast door de dameswc waar ik mijn baby in alle comfort heb kunnen verschonen (nette en ruime luiertafel met doekjes en pampers!)

21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de fruit des mere pasta is erg aan te raden. Huiswijn is ook erg lekker en dat alles voor niet al te hoge prijzen. Kortom aanrader!

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tevergeefse poging nu gereserveerd en plaats buiten gekregen voor 5 personen.
Leuke, vooral Italiaanse gerechten op de kaart voor prima prijzen. De superpizza van 38 cm werd ons terecht afgeraden want de 30 cm voldoet uitstekend.
Huiswijn is lekker, ook leuke wijnkaart aanwezig.
Zeker de moeite waard.

Nadeel ligt aan drukke weg.

Nebojsa S, Inhaber van Nesaki, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2016

Sehr geehrter Herr Bram M,
vielen Dank fuer Ihre Bewertung und Ihr Feedback. Wir freuen uns immer wieder, wenn sich unsere Gaeste wohl fuehlen.
Wir wuenschen Ihnen noch einen schoenen Aufenthalt in Chania und geniessen Sie Ihren Urlaub.
Liebe Gruesse,
Nesaki

Reizigers die Nesaki bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

Chania, Chania Prefecture

In Nesaki geweest? Deel je ervaringen!