“Top zaak! ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed eten, ruime keuze uit de Italiaanse keuken. De huisgemaakte ravioli met tomatenpesto is een echte aanrader! Zo smaakvol en lekker. Bediening is super vriendelijk, morgen komen we terug!

Datum van bezoek: augustus 2017

26 juni 2017 beoordeeld

Toprestaurant:
vriendelijke en professionele bediening, gezellige en mooie inrichting, heerlijke, verzorgde en kwaliteitsvolle gerechten. Zouden we zeker teruggaan!!

Bovendien aangenaam verrast door de dameswc waar ik mijn baby in alle comfort heb kunnen verschonen (nette en ruime luiertafel met doekjes en pampers!)

Datum van bezoek: juni 2017
21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de fruit des mere pasta is erg aan te raden. Huiswijn is ook erg lekker en dat alles voor niet al te hoge prijzen. Kortom aanrader!

Datum van bezoek: september 2016
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tevergeefse poging nu gereserveerd en plaats buiten gekregen voor 5 personen.
Leuke, vooral Italiaanse gerechten op de kaart voor prima prijzen. De superpizza van 38 cm werd ons terecht afgeraden want de 30 cm voldoet uitstekend.
Huiswijn is lekker, ook leuke wijnkaart aanwezig.
Zeker de moeite waard.

Nadeel ligt aan drukke weg.

Datum van bezoek: juli 2016
Nebojsa S, Inhaber van Nesaki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2016

Sehr geehrter Herr Bram M,
vielen Dank fuer Ihre Bewertung und Ihr Feedback. Wir freuen uns immer wieder, wenn sich unsere Gaeste wohl fuehlen.
Wir wuenschen Ihnen noch einen schoenen Aufenthalt in Chania und geniessen Sie Ihren Urlaub.
Liebe Gruesse,
Nesaki

23 juli 2015 beoordeeld

Meerdere keren hebben wij dit restaurant bezocht. Alle gerechten waren even lekker. Heerlijke pasta met pesto, fettucini maar ook voorgerechten en desserts. Het was er wel heel druk waardoor de bediening het af en toe niet kon bijhouden.Wel heel vriendelijk

Datum van bezoek: juli 2015
Nebojsa S, Inhaber van Nesaki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2015

Dear Loek,

thank you for your time to give us a feedback and special thank you for joying and enjoying us.

We would like to wish you a Merry Christmas and a Happy New Year.

Hope to see you again.

Best regards,
your Nesaki Team

Reizigers die Nesaki bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In Nesaki geweest? Deel je ervaringen!