US$ 1.055
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 313 per nacht.

Kriti Hotel(Chania)
  • Inclusief ontbijt
Corinna Mare Suites & Studios(Chania)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Veronica Hotel(Agii Apostoli)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Frida Apartments(Chania)(Heel veel waar voor je geld!)
Samaria Hotel(Chania)
Yakinthos Hotel(Agii Apostoli)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

9 september 2017 beoordeeld

Dit appartement complex is een prima locatie om te verblijven. Het zwembad en omgeving is heerlijk om te zonnen en er te zwemmen. Je vind er een leuk barretje en restaurant. Aan de kant van de hoofdstraat vind je een gezellige bar met restaurant wat geopend is in de avond uren. Het hele complex is goed onderhouden en schoon en het personeel is zeer behulpzaam en heel vriendelijk. er is wel een kanttekening, het toilet op de kamer is erg klein en wat gedateerd.

Kamertip: de kamers op de 2e verdieping achterzijde zijn rustig.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
9 september 2017 beoordeeld

zijn hier 15 dagen geweest en hebben een prima tijd gehad, hadden een 2 kamer appartement deze zijn op de badkamer na ruim. wij hadden een kamer aan de achterzijde met 2 ruime balkons en een rustige ligging. airco is per gedeelte te regelen dus je hoeft niet voor 2 ruimte airco aan te schaffen voor de slaapkamer was het wel fijn omdat de avondzon op de kamer stond en het hierdoor wel warm was in de kamer. Schoonmaak is goed, personeel is allemaal even vriendelijk of het personeel is die schoonmaakt of receptie of personeel van de bar.......bij vragen helpen ze je graag. bar aan de voorkant is ondanks dat het er vaak niet zo druk is wel gezellig Kostas en Maria zijn een goede host en altijd in voor een praatje. Leon is altijd in voor een praatje bij het zwembad. voor een relax vakantie is het zeker de moeite waard wij hebben nog wel een auto gehuurd om wat van eiland te zien deze hadden we via het hotel geboekt, helaas was de vrouw van het huurbedrijf aan de late kant en bleek de achterbank en de kofferbak niet schoon, dus tip controleer ook dit als je de auto krijgt. verwacht in agia marina geen uitgebreid nachtleven/barretjes etc want dit is er niet.
de laatste dag hebben we nog een andere kamer kunnen huren totdat we gingen vliegen erg fijn

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
30 juli 2017 beoordeeld

heerlijk 4 weken mogen genieten van canea mare een geweldige tijd weer gehad schoon en hele lieve en behulpzame mensen .Alles in de omgeving taverne,s strand enz Bushalte vlak bij naar verschillende dorpjes en naar Chania

Kamertip: alles prima
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier 18 dagen verbleven met gezin.
Mooi complex. Ruime, nette kamer. Wordt goed schoongehouden. Zwembad is mooi, niet te druk. Je kunt er lekker eten tussen de middag.
De airco in de woonkamer (waar de kids sliepen) kon helaas niet geactiveerd worden zonder ook de airco in de slaapkamer te activeren. Deze 2 airco's samen kost je €14,- per dag. Vandaar waardering heel goed, anders was het uitstekend geworden.
Kortom, geweldig hier. We zijn blij met de keuze voor Canea Mare.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
16 maart 2016 beoordeeld

Canea mare is een heel fijn appartementen complex
alles op loopafstand
gezellige bar aan de straatkant
we hebben maar een paar keer hier geeten maar dat was wel zeer goed en niet duur
leuk zwembad en vriendelijk personeel

Kamertip: alle kamers liggen goed
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner