“Lekker ....”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond lekker gegeten bij Tholos ! Als voorgerecht mix van starters , was best ok! Als hoofdgerechten zeer aan te raden schnitzel , lambchops grill was ook erg lekker . Minpunten ... vuile toiletten en erg slechte huiswijn !

2 juli 2017 beoordeeld

We kwamen hier terecht via Tripadvisor. De ontvangst was heel vriendelijk en het restaurant op zich was heel mooi. De locatie en het uitzicht was iets minder, maar je zit natuurlijk wel niet aan de haven. De bediening was correct en (meestal) vriendelijk. De kaart was beperkt. We gingen voor een rundssteak en een bord mixed seafood. Het vlees op zich was lekker, maar ik had bleu gevraagd en kreeg iets tussen saignant en a point. De zeevruchten waren niet helemaal zoals je voor €20 mag vewachten. Weinig en redelijk droog. Het smaakte niet vers. We hadden hier meer van verwacht.

10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Romantische lokatie - heerlijke souvlaki en super malse steak - zalige muziek erbij : dwz een super geslaagde avond in prachtig en origineel kader. Echt een aanrader.

3 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier samen met mijn vriend! Bediening was vriendelijk en netjes! Na het voorgerecht kwamen ze netjes vragen of we klaar waren voor het hoofdgerecht. Biefstuk en schnitzel waren beide heerlijk! Een echte aanrader! Wel iets duurder dan andere restaurants maar zeker de moeite waard!

16 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige plek, goede ontvangst en bediening, goede gerechten maar die zijn net niet onderscheidend of bijzonder genoeg. Kortom, prima plek maar....

Reizigers die Tholos Restaurant bekeken, bekeken ook

In Tholos Restaurant geweest? Deel je ervaringen!