TripAdvisor

“Tevreden over het eten”
Beoordeling van Akrogiali Taverna

Akrogiali Taverna
Geclassificeerd als nr. 64 van 547 Restaurants in Chania
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeker heel lekker ! Jammer genoeg was de dame die er werkt (misschien de bazin) niet zo vriendelijk.. dat verpeste de sfeer voor ons. Je krijgt bij de rekening nog een gratis toetje en wat ouzo. In het begin brengen ze je een fles water.. Deze wordt je wel aangerekend.

Datum van bezoek: september 2019

22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor een goede prijs.
Prima bediening die gezellig met de mensen om gaat.
3 keer in de vakantie gegeten en waar het goed is kom je weer.
AANRADER DUS

Datum van bezoek: juli 2019
7 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was goed alleen het eten was niet helemaal te eten eigen mening natuurlijk. We kregen op het laatste nog een gratis toetje

Datum van bezoek: september 2018
9 juli 2018 beoordeeld

We waren er nog voor het seizoen. Er waren weinig toeristen Lekker rustig . We hebben er lekker gegeten eigenaar vriendelijk

Datum van bezoek: mei 2018
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier gegeten, zeer vriendelijke bediening en simpel maar prima eten, eenvoudig geprijsd.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Akrogiali Taverna bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In Akrogiali Taverna geweest? Deel je ervaringen!