“authentiek visrestaurant”
Beoordeling van Akrogiali Taverna

Akrogiali Taverna
Geclassificeerd als nr. 21 van 487 Restaurants in Chania
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
14 oktober 2016 beoordeeld

Authentiek restaurantje aan het visserhaventje op 15 minuten wandelen van de oude stad , simpel eethuisje waar de verste visgerechtenn worden geserveerd , de plaatselijke grieken gaan er ook eten

5 oktober 2016 beoordeeld

Een mooie locatie aan de boulevard, vriendelijke bediening en schoon. zelf service tot op het strand als je een drankje wilt bestellen. de bedjes zijn gratis als je er ook eet. ik weet niet of dit ook in het hoogseizoen geld.

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het strand van Kato Zakros zit je mooi in alle 5 taveernes die daar zijn. Akrogiali heeft snelle bediening, heerlijk tapbier en een kok die nog wat bij moet leren. Het eten is niet altijd even smaakvol. Wij hebben er geluncht en nog een keer 'savonds gegeten om goed te kunnen oordelen. Beide keren niet echt om naar huis te schrijven.
De kaart is een ongelukkige combinatie van Grieks traditioneel en Westers fastfood.
Maar de bediening is vriendelijk en de zee vijf meter van je af. Prima om te zitten nadat je de Dodemanskloof bent afgedaald in de zomerse zon.

akrogialitaverna, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Akrogiali Taverna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2016

Hello!!
We are sorry, but refers to another restaurant in another area! We located in Chania in Nea Chora. You refers in another area kato Zakros,
we would like to correct your criticism.
best regards,
Akrogiali reastaurant
Chania - Nea Chora

1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect restaurant met zeer vriendelijk bediening. Valt gelijk op aan de boulevard. Uitstekende kaart met uitgebreide gerechten. Entree's, vis, vlees, grill. Helemaal top.

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige lokatie, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zeer uitgebreide kaart(misschien geen pluspunt voor mensen die niet kunnen kiezen). Wij gaan deze week zeker nog een keer!

Reizigers die Akrogiali Taverna bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In Akrogiali Taverna geweest? Deel je ervaringen!