“Veel Grieks eten is vegetarisch ”
Beoordeling van To Stachi

To Stachi
Geclassificeerd als nr. 15 van 509 Restaurants in Chania
Geschikt voor: Lokale keuken, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

maar bij dit restaurant (ze noemen het zelf traditioneel organisch vegetarisch) kan je echt heerlijke gerechten bestellen zoals vegetarische moussaka, dus niet met gehakt maar met een prima vleesvervanger.
De eigenaar komt je het menu uitleggen in het Engels dus je weet precies wat je bestelt. Alleen weet je niet van tevoren hoe lekker het is en ik kan je vertellen dat wij het heerlijk vonden.
Jammer alleen dat veganistisch een stuk moeilijker ligt dan vegetarisch. 't Blijft een puzzel.

13 september 2016 beoordeeld

Het kleine restaurant To Stachi biedt een ruime keuze aan (veganistische) gerechten. De gerechten zijn van hoge kwaliteit, we kozen er 3 en deelden deze met zijn 2-en.

De kok/eigenaar is een sympathieke Griek, die ook de filosofie achter het restaurant persoonlijk kwam toelichten. Het restaurant bevindt zich in een rustig deel van de haven, even verwijderd van het deel dat op het massatoerisme is gericht, met grote foto's van gerechten en voorspelbaar eten.

Het is een aanrader voor wie een kwalitatief onderscheidend restaurant zoekt.

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker en gezond! Vriendelijk personeel en niet duur. We hadden de pasticio en gemengde groenten. De smaak was erg goed.

2 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vegetarisch maar heerlijk en eerlijk eten. Bereid en geserveerd met passie. Eenvoudig etablissement met een gezellig praatje met het personeel, heel anders dan verderop aan de boulevard, waar het echt touristententjes zijn.
Een aanrader!

26 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een genot was het om hier te et eed n. We zijn verrast door de fantastische bereiding en de liefde die aan de gerechten word gegeven. Wil je gezellig, lekker en met liefde eten!
This is the place to be!!!

Sorry voor de foto. Zo lekker was het nou dat we achteraf pas de foto namen

Reizigers die To Stachi bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In To Stachi geweest? Deel je ervaringen!