“Gezellige binnenplaats”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben hier geluncht op de gezellige binnenplaats.
Eten, sfeer en bediening, alles was in orde.
Een aanrader!

12 augustus 2016 beoordeeld

We hebben gewoon goed gegeten, maar voor dezelfde prijs eet je bij een andere Italiaan stukken beter!

29 juni 2016 beoordeeld

we hebben hier 2 keer gegeten en 2 maal was het prima.zeer vriendelijke eigenaar
( we hebben het gevraagd, maar hij is een albanier!! al 20 jaar op kreta en 15 jaar dit restaurant).absoluut een aanrader! wij zaten binnen/buiten onder het bladerdak en het was daar goed toeven.

21 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon trek in een goede pizza? Kan hier, de eigenaar is volgens ins een echte Italiaan ala guisseppe.

Lekker gegeten, lekkere toetjes. Gewoon goed en gezellig

25 februari 2016 beoordeeld

Wij komen hier al jaren . Steeds lekker gegeten , vooral de vegetarische gnocchi en 4 kazen tortellini zijn heerlijk. De vriendelijke eigenaar houdt wel van een gezellig praatje. Gewoon Fantastisch!! Steeds fijn om hier weer terug te komen

Reizigers die Veneto-Ristorante Italiano bekeken, bekeken ook

Agia Marina, Chania Prefecture
Chania, Chania Prefecture

In Veneto-Ristorante Italiano geweest? Deel je ervaringen!