TripAdvisor

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In hartje centrum van Chania, toch een beetje verstopt, dit prachtige plekje tegen gekomen. Het uiterlijk van het buiten terras trekt gelijk aan met de prachtige kleurrijke bloemen en authentiek aangeklede tafeltjes. Heerlijk om te zitten en rond te kijken want er is van alles te zien. Witte droge huiswijn is lekker en ook het biertje smaakte goed. Als voorrecht kozen we voor tzatziki met brood, goede keuze en erg smakelijk. Hoofdgerecht kozen we voor papoutsakia en souvlaki. Dit was lekker maar niet heel bijzonder.
Bediening was vriendelijk, maar ik denk dat we in Nederland meer gewend zijn aan wat lossere of meer amicale bediening, dus dat verschilde wel. Desondanks allemaal vriendelijk en deden hun werk goed. Mannen toilet was niet erg schoon.

Al met al door de prachtige locatie, redelijk goede eten en bediening een leuke plek om is heen te gaan.

Datum van bezoek: september 2019
OnAir737970, Ιδιοκτήτης van Semiramis Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

Thank you very much for your review. We are glad you enjoyed your visit here and you were satisfied

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke tent op rustige maar super gezellige locatie, altijd druk dus goed teken! lekker gegeten veel keus dus twee keer gegaan om veel te proeven

Datum van bezoek: september 2019
27 juli 2019 beoordeeld

Gezellige lokatie, binnentuin in de oude stad van Chania. We hebben hier gegeten met een groep van zeven. Het eten was niet best. Geen aanrader. Vele betere restaurants beschikbaar in Chania

Datum van bezoek: juli 2019
OnAir737970, Ιδιοκτήτης van Semiramis Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Τhank you for your review. We are sorry that you are not satisfied with your visit here.

18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Mezes ( voorgerechten ) gegeten in plaats van een hoofdgerecht.
Een echte aanrader!
Prijsstelling €€

Datum van bezoek: mei 2019
OnAir737970, Ιδιοκτήτης van Semiramis Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2019

Thank you for your comment. We have a menu with a great variety to choose from.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant heeft een gezellige en rustige sfeer. Aangename muzikant en zangeres. Dit was het enige positieve...

Het eten was helaas basic.
Jammer dat het brood hard was en niet lekker.
Bij ons gerecht een blaadje sla en een schijfje tomaat.
Helaas dus ook weinig groenten noch koude of warme.
Er was geen mooie presentatie van het gerecht en hoeveelheid op kindermaat.
Helaas.... ik kom niet meer terug. Dit kan ik thuis ook en met veel meer smaak en dan heb ik voldoende gegeten. Nu ging ik met honger van tafel.... jammer.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Semiramis Restaurant bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In Semiramis Restaurant geweest? Deel je ervaringen!