“Verborgen parel”
Beoordeling van The Well of the Turk

The Well of the Turk
Geclassificeerd als nr. 35 van 447 Restaurants in Chania
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verscholen in de wirwar van Chania`s straatjes maar absoluut de moeite waard. Vriendelijke bedoening, heel sfeervolle omgeving en oh zo lekker gegeten. De menukaart is iets beperkter maar de ervaring leert ons dat dit het eten vaak ten goede komt. Verzorgde gerechten voor een goede prijs. Zeker de moeite waard!

Schrijf een beoordeling

13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten dat origineel op het wordt opgediend. Kleine kaart met niet zoveel keuze, maar gerechten waren daardoor vers en lekker. Goede kwaliteit prijs verhouding. Vooral het terras aan de zijkant van het restaurant is erg sfeervol. Het ligt iets verscholen vanaf de straat, maar het is de moeite waard om er te gaan kijken. Vriendelijke bediening.

8 december 2016 beoordeeld

Een heel gezellig restaurant met goed eten. De bediening is vriendelijk. Wij zijn er meerdere malen gaan eten omdat het zo lekker was.

Elina M, Ιδιοκτήτης van The Well of the Turk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2016

Thank you!!! See you soon again!

10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker en bijzonder verzorgd. Zeer vriendelijke bediening door de jonge uitbaters. We aten eerst enkele mezze , dan souvlaki die zeer origineel geserveerd werden. We kregen achteraf nog wat gesneden fruit en een raki van het huis. Het was er ook aangenaam zitten buiten langs een rustige straat. Een echte aanrader wat ons betreft.

8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ;eenvoudig maar super !!bediending top !waten heelvoldaan !niets op aan te merken ! Heel mooi zitten en super bediening !aanrader !!!

Reizigers die The Well of the Turk bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In The Well of the Turk geweest? Deel je ervaringen!