“Aanrader!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden graag typische gerechten van Kreta/Griekenland eten. De ober raadde ons enkele dingen aan. Hij zorgde ervoor dat elke persoon kon proeven van deze gerechtjes. Hij koos voor ons verschillende gerechten van de 'starters' kaart. Alle gerechtjes waren super lekker en mooi verzorgd. De ober was zeer vriendelijk! Het kostenplaatje was dan ook nog eens verassend laag voor de hoeveelheid en kwaliteit van het eten! Zeker een aanrader!

22 oktober 2017 beoordeeld

We kozen voor een gezonde salade, dachten we. We kregen echt een gigantisch bord met salade met veel cocktailsaus, Teveel van beide. Niet duur maar veel te veel. Salade Strata. Lachen.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het einde van het seizoen, is het zwaar voor al het personeel in de Horeca.
Bij stratas ook maar ze doen hun uiterste best. En het eten blijft prima. Hier komen we al 8 jaar. Bijna altijd is het uitstekend

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentieke Griekse, Kretenzer gerechten. Heerlijke rustige plek, weg van de toeristische horeca in het oude centrum. Heerlijke gerechten en prettige bediening. Niet te duur.

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader om te gaan eten
Genieten vanaf het begin tot eind .
Lekkere wijn en de voorgerechten zijn heerlijk.

Reizigers die Tavern Strata bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In Tavern Strata geweest? Deel je ervaringen!