Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hotel, strand en restaurants veel mooier dan op de foto's. Heel schoon en mooi ingericht. Voor de hotel leuke winkeltje met kleine cafe. Je kan je avond eten van buffet ruilen voor lunch of avond eten in een van de a la carte restaurants. Echt een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2019
ZeusIntl, General Manager van Wyndham Grand Crete Mirabello Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Dear Guest,

Let us thank you for recommending Wyndham Grand Mirabello Bay after the experience you had with us! We are glad to know that you were really satisfied with our new hotel facilities and the premium services. Thank you again for your perfect rating and we look forward to welcoming you back very soon.

Kind Regards,
Aristeides Moustakas
General Manager

Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Personeel erg vriendelijk, eten was heerlijk en wisselend. We merkten wel af en toe stress bij de manager van het restaurant. Kamers waren wel wat gehorig. Mede door het schuiven van de stoelen van de boven buren en een deur tussen onze kamer en die van de buren naast ons. Bedden waren uitstekend.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2018

Dit resort is zowat 2 km verwijderd van het centrum van Agios Nikolaos en zowat 10km van Elounda. Daardoor is het er ook vrij rustig. Er is een bushalte aan het hotel met regelmatig ritten naar Agios en Elounda. Naar Agios kost het 1,80€ en naar Elounda 1,90€. Er is ook een standplaats voor taxi's. Een rit met de taxi naar Agios Nikolaos kost 6,00€.
Initieel hadden wij 2 dubbele kamers voor single gebruik geboekt maar bij aankomst mochten we van de onthaalmanager Maria kiezen tussen de geboekte kamers of een maisonette met gedeeld zwembad. Omdat we niet goed wisten hoe de kamers en de maisonette er uitzagen mochten we eerst een kijkje gaan nemen alvorens te beslissen. We hebben uiteindelijk geopteerd voor een maisonette. Deze bestond uit 2 verdiepingen telkens met slaapkamer en badkamer. Op het gelijkvloers was er een bad met douche, op het verdiep een douchekamer. Beide verdiepingen hadden individuele airco. Deze koelde prima. Koffie en theefaciliteiten waren aanwezig en een minibar. Wij logeerden in de formule "all in inclusive" en de minibar (geen alcoholische dranken) was hier inbegrepen. De formule "all inclusive" wil echter niet zeggen dat je alles naar hartewens kunt nuttigen. Het zwembad werd gedeeld door 4 maisonettes. 1 negatief puntje: het zwemwater was zeer koud. Het zeewater in de baai was substantieel warmer. Het eten was goed en voldoende gevarieerd voor een buffetrestaurant. Het personeel was beleefd, gedienstig en meertalig. Vriendelijkheid mag je echter eerder verwachten op de eilanden Mykonos en Santorini. De maitre was blijven steken in het voormalig kolonelsregime . Het resort tenslotte is vrij uitgestrekt en minder geschikt voor reizigers slecht te been wegens de toch overvloedige trappen. Het is wel mogelijk beroep te doen op een soort van shuttle dienst binnen het resort. Kortom we hebben voldoende kunnen genieten van deze vakantie en kunnen bijgevolg dit hotel zeer zeker aanraden.

Kamertip: Wij logeerden in maisonette 706 tot onze tevredenheid.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Heel mooi hotel met veel mogelijkheden, tot een eigen haventje met hoteljacht en een 'griekse hotel-grot' toe. De kamers in de village (we hadden een familiekamer met 'shared pool') zijn perfect! Ruime kamer met badkamer met allers erop en eraan; een mezaninne afgesloten met een deur die een dubbele kamer met wc en douche verbergt : meer heb je niet nodig als je met een 17 jarige dochter op vakantie gaat. Heel lekker eten - het italiaans restaurant is 's middags een aanrader. 2 minpuntjes : hoewel je meer dan voldoende keuze hebt in all-in, zijn er toch veel lekkere en aangename dingen niet inbegrepen (bv de betere wijnen en de vis-grill resto aan het strand). En er zijn enorm veel trappen te overwinnen in het hotel ! Heel geslaagde vakantie !

Kamertip: familikamers (al dan niet) met gedeeld zwembad zijn een aanrader !
Datum van verblijf: september 2017
AvraColection, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Wyndham Grand Crete Mirabello Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2017

Dear Dirk R.,
Thank you for taking the time to share your review following your stay in Mirabello Beach & Village.
We are pleased to read that you enjoyed our room facilities as well as the food and the choices in our restaurants.
Finally, we are looking forward to welcoming you back in our Hotel and offer you once again a wonderful Mirabello experience.

Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen resort net iets buiten agios nikolaos, 30minuten lopen vanaf hotel naar centrum bij het meer. Ook prima busverbinding voor het hotel die je voor 1,80 p.p. Naar het centrum brengt, tevens staan er taxi's klaar voor het hotel die je voor 6 euro brengen naar het centrum. Uitstekend eten verbleven op basis van half pension. Ontbijt en avondeten prima. Voor drankje aan de bar of bij het avond eten waren de prijzen aan de hoge kant. Aan de overkant van het hotel is een super markt aanwezig. Mooi aangelegd strand ene kant zandstrand andere kant kiezel. Alleen jammer van de vele handdoek leggers bij het strand op de strandbedjes. In de regels van het hotel wordt dit ook verboden en staat zelfs aangegeven bij het strand op borden. Helaas houd niemand zich hieraan en vaak als wij km half 10 in de ochtend bij het strand kwamen veel handdoeken op de strandbedjes en was bijna alles bezet. We een ergenis en een grote minpunt. Wij hadden kamer304 met uitzicht op parkeerterrein en in de verte agios nikolaos, volgens de boeking was dit baaizicht dan moet je alleen wel op een veel hoger gelegen verdieping zitten.

Datum van verblijf: september 2017
AvraColection, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Wyndham Grand Crete Mirabello Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2017

Dear Jiscabon,
We are thankful for your kind review following your stay in Mirabello Beach & Village.
It seems that you enjoyed your time with us and we are delighted to read that, since everyone here in Mirabello does their utmost to ensure our valued guests a great vacation with us.
We are looking forward to welcoming you back and offer you once again a relaxing and pleasant stay.