TripAdvisor

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

We zochten zomaar random een tentje om te lunchen. We zagen hier een wachtrij staan dus dat moest wel iets beloven. Gelukkig ging het vlot en konden we snel zitten. Je zat wel erg op elkaar maar het eten was subliem! Erg veel voor weinig geld! Bijna zonde dat het zoveel was want we konden lang niet alles op. Bestel dus niet te veel voor als je geen grote honger hebt! Het was wel erg lekker! Geen spijt van!

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen idee waar wij hier terecht kwamen, maar we moesten ongeveer 20 min. wachten eer er weer een tafel vrij kwam.
Met de woorden "Welcome to heaven" kregen we vanwege het wachten een wijntje aangeboden.

Ik kan niet anders zeggen dan dat het eten hier echte mega goed is. Je krijgt echt veel, voor heel weinig geld en dan nog de mezes en het fruit dat je van het huis krijgt.
Het personeel is vriendelijk.

Als je liever wat rustiger dineert, zou ik zeggen sla dit restaurant dan over, want de gangen worden snel achter elkaar geserveerd en je zit echt hutje op mutje, maar voor een wat meer uitgebreide lunch of een drankje: doen!!!

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is leuk gelegen aan het binnenmeertje van het centrum maar wel druk bezocht. Het oogt wat chaotisch en je zit niet zo lekker op de houten stoeltjes. De bediening is vriendelijk maar het eten is het wachten zeker waard. Wat een superlekkere moussaka. Heerlijk en nog nooit zo lekker gegeten als hier. Als je hiervan houdt moet je deze zeker bestellen. Een smaaksensatie!

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten,eten op meteen de rekening en het pin apparaat erbij terwijl nog niets gevraagd hadden naar de rekening, kregen een sorry deze tafel was ondertussen gereserveerd ,dat was wel wat minder!!.

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de (dagelijkse) drukte en kwartiertje moeten wachten op een tafeltje. Eenmaal aangeschoven werd de bestelling snel opgenomen. Na een minuut of 10 kwam al het voorgerecht. Na het voorgerecht duurde het nog een minuut of 20 voordat het hoofdgerecht kwam. Had te maken met de tomahawk die oa besteld was. Al het vlees was goed gebakken en perfect mals. Zonder vetranden!

Kortom : je kunt hier uitstekend eten tussen de locals, maar je moet geen haast hebben. Prijzen liggen laag.

Wel veel tafeltjes op een heel kleine oppervlakte. Maar waar is dat niet als het een toeristische trekpleister is.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Karnagio bekeken, bekeken ook

Agios Nikolaos, Lasithi Prefecture

In Karnagio geweest? Deel je ervaringen!