“Dat klinkt toch Nederlands?”
Beoordeling van Toedeledokie Cafe Bar

Toedeledokie Cafe Bar
Geclassificeerd als nr. 11 van 178 Restaurants in Agios Nikolaos
Keukens: Bar, Café
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten
Beschrijving: Toedeledokie Cafe-Bar. 17 jaar dit jaar! Overdag serveren wij heerlijke knapperige stokbroodjes, 15 verschillende zeer orginele toasties. Onze milkshakes (zo dik dat je het met een lepeltjes kan eten) zijn beroemd. Verse fruity smoothies. Dit alles ook om mee te nemen. De bar is open tot 2 uur 'snachts. Lekker ijskoud Amstel uit de tap. Heerlijke cocktails en longdrinks. Aan de overkant hebben wij een terras aan zee. Supersnelle wifiverbinding. Kom gezellig maar eens kijken. Wij zijn trots op onze prachtige bar. Lucia schildert en er hangt veel van haar werk in de bar. U bent van harte welkom!
30 mei 2018 beoordeeld

Wat een leuk plekje. Terras met met uitzicht op het water of op het stoepje voor de deur. Wij ontdekten het s' avonds. We hebben na het eten, genoten we van heerlijke koffie en top cappucino terwijl we ontspannen zaten te genieten op het terrasje voor de deur . Ga ook binnenkijken. Aanrader.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeervolle zaak en het lekkerste broodje bewaard tot einde van onze vakantie. Lucia favoriete en Tonijnsalade. Heerlijke milkshake en schitterend uitzicht.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ontvangst. Gezellig kader. Kleurrijke stoeltjes Lekkere cafe frappe gedronken. Lekkere snacks en cocktails

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je langs deze route loopt in Agios Nicolaos dan moet je even langs deze bar zijn geweest.

Lekker onderuit en genieten van het uitzicht onder het genot van een overheerlijke vers gemaakte cocktail.

Mijn favoriet: de Strawberry Daiquiri *****

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren bij gastheer/vrouwen Lucia, Welmoed & Nikos geweest en iedere keer sublieme service. Erg genieten van de ambiance, gezellige sfeer en heerlijkheden. Voor ieder een aanrader!

Bedank R.a.w. M

Reizigers die Toedeledokie Cafe Bar bekeken, bekeken ook

Agios Nikolaos, Lasithi Prefecture

In Toedeledokie Cafe Bar geweest? Deel je ervaringen!