Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.219)
Beoordelingen filteren
1.219 resultaten
Waardering van reizigers
527
422
174
68
28
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
527
422
174
68
28
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 1.219 beoordelingen
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was onze eerste vakantie naar Griekenland.wat hebben wij een super vakantie gehad.wij hadden een kamer gekregen die we niet geboekt hadden was heel erg klein.dit is super opgelost en kregen een andere kamer 534 met een geweldig uitzicht!het eten in het hotel is goed en een leuke serveerster Maria(ze kon elke avond onze drankjes onthouden en ze is zo grappig en leuk)we hebben nog 2 leuke excursies gedaan spinolonga en jeepsafari.het is een paar minuutjes lopen naar het strand en naar het stadje 20 min,is een super leuk en gezellig stadje.ik zou iedereen dit hotel aanraden wij hebben het hier geweldig gehad

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Bedank Leonie B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MiramarePR, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Miramare Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2017
Google-vertaling

Dear Leonie B,

warm and sunny greetings from Miramare Resort & Spa and the wonderful Agios Nikolaos!

Thank you ever so much for this amazing review you have shared with us and we are so happy and pleased that you have thoroughly enjoyed your stay with us!

It is great to receive such a short but comprehensive description of your holidays spent and we thank you for taking the time to share it on-line.

We hope to have the pleasure to welcoming you once again in our resort in the near future!

Kind regards,
Guest Relation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 september 2017 beoordeeld

In dit prima gelegen hotel is er van klantvriendelijkheid en service geen sprake, men is er slechts op uit om zoveel mogelijk geld uit de zakken te kloppen.
Zodra je hier niet aan mee doet hoef je dus totaal geen service te verwachten, met als dieptepunt de receptionistes die totaal ongeïnteresseerd en totaal niet behulpzaam zijn.
Klantvriendelijkheid is dus ver te zoeken en een dergelijk hotel onwaardig.

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank _0207ed
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MiramarePR, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Miramare Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2017
Google-vertaling

Dear _0207ed,

we wish to thank you for communicating with us through the Tripadvisor community about the problems you faced during your holidays with our service friendliness. We are truly saddened to read that you didn't communicate these worries during your stay, so that we would have been given a chance to amend and rectify them in order to make your holiday experience better. Kindly be informed that our hotel has a very high rating for it’s customer friendly approach. This year the Hotel Management invested in a new position, which is the one I am doing, the one of the Guest Relations Manager, which means that we have come to understand that there is a need of communication between the Hotel and the guests. It would have been nice to have got to know you and speak to you so that we could have sort out any issues that you felt needed addressing.

We hope that we will be give the chance to welcome you in the future so that we can be given the possibility to live up to your expectations!
Kind regards,
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 mei 2017 beoordeeld

We waren van plan om maar 1 nacht te verblijven in dit hotel....maar het werden er uiteindelijk 6. Bij binnenkomst werden we keurig verwelkomd door Jana die er voor zorgde dat we een geweldige upgrade kregen waar je alleen maar van kan dromen.
Ze zei ook dat we zeker weten wat langer zouden blijven....bij deze dus.
Met een vriendelijke man werden we met een golfkarretje eerst naar de auto gereden voor de koffers...toen naar onze kamer (633)
Onze monden vielen open van verbazing....een prachtige woonkamer met alles erop en eraan. een grote slaapkamer en badkamer.
En als klap op de vuurpijl een eigen terras met zwembad en uitzicht op zee.
We hadden ook halfpension geboekt....en dat is het dubbel en dwars waard.
Heerlijk ontbijten buiten met uitzicht op zee en fantastisch bediend worden door Sofia en Katharina. We zijn zo verwend geweest dat we hier echt nog eens een keer terug komen.

Kamertip: Maakt niet uit...alles is mooi.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Leonardo-travel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MiramarePR, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Miramare Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2017
Google-vertaling

Dear Mr Leonardo-travel

we wish to thank you for the magnificent review you have shared with us about your recent stay at the hotel Miramare Resort & Spa!

It is of great pleasure to hear these comments which we all take pride in, for the level of service that we deliver. We will continue our efforts so that we can ensure that you and all our guests experience the holidays you have dreamt of and we will strive to meet up with your expectations!

We will be looking forward to having the pleasure to welcoming you once more in Miramare Resort & Spa, in the near future!

Kind regards,

Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 mei 2017 beoordeeld

Een heerlijk ontspannend verblijf met eerst een gratis massage, waarna ik persoonlijk advies kreeg. Ik ben nog twee keer teruggegaan en ik ben zeer tevreden, ik werd vriendelijk ontvangen en ze hebben een persoonlijke benadering, heel fijn! Een ontspannende en relaxende massage gehad van Anna Stelina, zij kan ontzettend goed masseren!

  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank gabrielleberge
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MiramarePR, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Miramare Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017
Google-vertaling

Dear Mrs Garbrielleberge,

we wish to thank you for the inspiring review you have shared with us about your recent stay at the hotel Miramare Resort & Spa!

It is a great pleasure to receive feed-back from our guests, which push us to go that extra mile, in order to make our guests happy and truly enjoy their holidays with us. We will strive to improve our efforts so that our clients expectations will be met!

We will be looking forward to having the pleasure to welcoming you once more in Miramare Resort & Spa!

Kind regards,

Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 december 2016 beoordeeld

zeer goed en verzorgd hotel meet kamers voor alle budgetten (van standaard tot zeer luxueus) zeer verzorgde en lekkere keuken( zowel ontbijt als diner) - logeren reeds vanaf 2000 in dit hotel en genoten elke dag-

Kamertip: dit hotel biedt je kamers aan voor verschillende budgetten (van standaard tot zeer luxueus)
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank eddybuttiens
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
miramare1, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Miramare Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to write to us. We are pleased to read that you had a good stay with us and we are looking forward to welcome you back.

Best Regards,

Dafni Varkaraki
Guest Relations.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken