“Een Griek die fantastisch kookt!”

PiATO - Homemade Creative Cuisine
Geclassificeerd als nr. 6 van 179 Restaurants in Agios Nikolaos
Geschikt voor: Lokale keuken, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Uitzonderlijk! Goede gerechten , fantastische service, wijnkaart in orde. Zeker een aanrader en een gezellig kader.

Datum van bezoek: mei 2018

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant gevonden waar typisch Griekse gerechten met passie worden bereid. Ongelofelijk vriendelijke en warme bediening en de patron kent ook wel zijn wijnen, die hij trouwens zelf selecteert. Wij hebben een aantal voorgerechten genomen (zeker de dolmades - gevulde druivelaarsbladen eens proberen !) en als hoofdschotel sardienen genomen (ook een aanrader) en alles ineens samen laten komen met een lekker flesje assertico erbij, zodat we samen ‘t een en ‘t ander konden delen. Zalig !

Datum van bezoek: mei 2018
3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij mijn laatste vakantie hier regelmatig gegeten. Wij zijn redelijk verwend wasberen betreft maar dit was qua eten en service top. Nooit teleurgesteld en goede wijnen met goede adviezen over de wijnen wat toch wel bijzonder is in zo toch redelijk toeristisch gelegen plaats. Zal dit jaar zeker weer daar eten.

18 september 2017 beoordeeld

Goed restaurant. Heerlijk gegeten voor goede prijs. Uitstekende vriendelijke bediening. Verder een leuk uitzicht over zee.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier was het super eten. Goede kaart met heerlijke gerechten en zeer vriendelijk personeel. Gratis nagerecht ook super. Prijs gewoon netjes.

Reizigers die PiATO - Homemade Creative Cuisine bekeken, bekeken ook

Agios Nikolaos, Lasithi Prefecture

In PiATO - Homemade Creative Cuisine geweest? Deel je ervaringen!