Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
Beoordeeld op 16 mei 2018

Teleurstelling in het paradijs
Het Sensimar Minos Palace Hotel is schitterend gelegen op de top van een klein schiereiland. Aan de ene kant de volle zee, aan de andere kant een eerder smalle zeearm. Het hotel beweert graag dat alle kamers zeezicht hebben maar dat is wishfull thinking. De kamers aan de kant van de zeearm hebben slechts een beperkt zeezicht en de kamers 109 tot en met 116 (onze kamer was 114) hebben helemaal geen zeezicht omwille van de beplantingen. Om dat toch verkocht te krijgen hebben ze recent de kamers met zicht op de open zee “ocean view” genoemd (midden van de Middellandse Zee ?!) en de kamers aan de zeearm “sea view”. Spitsvondig maar voor een 5-sterren Sensimar-hotel toch wel een bedenkelijke praktijk.
Je kan ter plaatse vragen te verhuizen naar een kamer aan de andere zijde maar dan moet je bijbetalen én er moet nog een kamer vrij zijn. Tui heeft blijkbaar enkel kamers met het “sea view” in hun contingent opgenomen. Wij hadden geen keuze tussen “ocean view” en “sea view” bij de bestelling van onze reis. De plaatselijke agentschappen van Tui in België zijn blijkbaar ook niet op de hoogte van dit verkooptrucje waardoor je op reis vertrekt met “zeezicht” op je reisbeschrijving en ter plaatse “landzicht” krijgt. Een verwittigd mens is er twee waard en je hebt altijd nog Tripadvisor.
Jozef Boudewijns
11 mei 2018

Kamertip: De kamers met "sea view" hebben een beperkt tot helemaal geen zeezicht.
Datum van verblijf: mei 2018
bluegr H, Manager van Minos Palace Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Dear jefboudewijns ,

Thank you for taking the time to write this valuable feedback regarding your stay in Sensimar Minos Palace.
As the hotel is set in a unique location and our rooms have different views ,we have created various room types and we always strive to provide our guests with the room according to their preferences .
We are delighted that you have chosen us for your holiday and we look forward to welcoming you back soon.

Kind Regards ,
Hotel Manager

Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Men moet zuinig zijn met het uitdelen van 5 sterren.
Deze ploeg en dit hotel is dit waard!
Kritisch zijn is van deze wereld.
Buiten een paar details is deze manager erin geslaagd ons een fantastische herinnering na te laten van dit hotel. De spirit die er leeft binnen dit team is opperbest. Zij zorgen er uiteindelijk voor een groot deel voor of je verlof geslaagd is of niet. De vriendelijkheid waarmee men je ontvangt is zowat feilloos. Chapeau.
Voor de rest heeft dit hotel een schitterende ligging op een schiereiland met vanuit verschillende hoeken telkens een ander zicht. De grootte van het hotel is weinig voelbaar, daar men ervoor zorgt dat eenieder telkens heel veel privacy bewaard.
Het ontbijt is af. Variëteit is er voldoende om elke dag wel iets anders op je bord te nemen.
Het strandrestaurant geeft je 'S middags zeer lekkere gerechtjes. Da strandbar verzorgt je drankjes zoals het hoort.
De kamers zijn heel correct. Niks teveel maar ook niks te weinig.
Voor de connectie naar de stad rij je voor 6€ met de taxi naar daar. Binnen de 5min staat de taxi er en binnen de 5min ben je ter plaatse.
Conclusie: een absolute aanrader om met een aanvaardbaar budget een leuk verlof door te brengen.

Datum van verblijf: juli 2017
bluegr H, Διευθυντής van Minos Palace Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Dear GS59Gent_Belgi_,

We are delighted to receive feedback like yours. As we read you paid extra attention to the details. We believe that the details make the difference and as a team we are working on this direction. Your recognition to our work make us proud and we are very thankful that you shared it with us.
We hope to compensate you once again with another marvelous stay next year in TUI SENSIMAR Minos Palace hotel & suites.
Best Regards,
Hotel Manager

Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Het is even klimmen vanuit het toeristisch gedeelte naar dit gezellige restaurant, gelegen onder cafe en cocktailbar chez George.
Vriendelijk onthaal en goede bediening die moeite deed om een goede plek te regelen.
Drankkeus op de kaart ruim voldoende.
Wij kozen voor een plaatselijke witte wijn.
Fles a 16 € aanbevolen door bediening( geen push pogingen om duurdere te nemen)
Gekozen eten ,gebakken vegetables,griiled shrimps en kebab met griekse yoghurt.
Ruim voldoende voor 2 personen
2 homemade kretaneser limocello en fruitschaaltje aangeboden van het huis.

Totale uitgave inclusief pr8ig overview van het dorp 50€

Een aanrader wat ons betreft om dit
Uit te proberen

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 juni 2017

Prima ontvangst, mooi en rustig hotel. Geen kinderen. Ligt aan zee, maar strand ligt op 5 min. Lopen naar beneden. Zwembad is prima, zout water. Je blijft drijven.water in deze zeer warme periode ook behoorlijk warm.
Ontbijt uitstekend, diner is buffet.
Kwaliteit bedden is wisselend. Helpen wel direct als je andere matrassen wilt.

Kamertip: Vraag om ocean view. Sea view kijkt uit op baai,
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 16 juni 2017

Aangezien het zwembad zout water is hadden we een suite met gedeeld zoetwater zwembad geboekt. Bij aankomst kregen we een upgrade naar een suite met prive zwembad. Was een beetje bezorgd over de afmeting hiervan aangezien in andere hotels dit vaak niet meer dan grote badkuipen zijn.
Hier geen probleem : 4 x 8 m is perfect om een paar baantjes te trekken. De suite was enorm ,salon ,slaapkamer,apart toilet ,badkamer ,grote dressing maar wat dit een droom maakt is de prive tuin. Een groot overdekt terras met eethoek ,makkelijke zetels en 2 ligzetels met kussens en echt niemand die je rust kan verstoren.
Paar kleine minpuntjes die waarschijnlijk op alle kamers van toepassing zijn : enkel bad met zeer hoge opstap ,een inloopdouche zou veel praktischer zijn ,safe bijna op vloer ,bijna geen vrije stopcontacten. De bedden waren wel goed ,airco efficiënt en geruisloos,alles goed gepoetst.
Het eten was lekker en warm ,soms een beetje vreemde combinaties, bij koude sectie miste ik wel vlees- of visschotel ,enkel aanwezig bij Griekse en gala avond. Je kan buiten eten met uitzicht op de lichtjes van Agios Nikolaie: prachtig.
Personeel was vriendelijk maar een beetje afstandelijk ,meer gericht op Duits en Engels publiek.
Zou hier zonder aarzelen terug komen maar vrees dat elke kamer die we nu boeken een beetje een teleurstelling zou zijn.

Kamertip: Suite met prive zwembad ws top ,als je het kan betalen
Datum van verblijf: juni 2017
bluegr H, Manager van Minos Palace Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2017

Dear Drhilde,

Thank you for your positive review regarding our hotel TUI SENSIMAR Minos Palace hotel & suites. We would like our guests to feel completely comfortable during their vacation and we take your comments and feedback very seriously. We didn’t want to give you that feeling of focusing on certain countries. As an international hotel our employees are here for all our guests.
Looking forward to welcome you again in TUI SENSIMAR Minos Palace
Kind regards,