Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Het is even klimmen vanuit het toeristisch gedeelte naar dit gezellige restaurant, gelegen onder cafe en cocktailbar chez George.
Vriendelijk onthaal en goede bediening die moeite deed om een goede plek te regelen.
Drankkeus op de kaart ruim voldoende.
Wij kozen voor een plaatselijke witte wijn.
Fles a 16 € aanbevolen door bediening( geen push pogingen om duurdere te nemen)
Gekozen eten ,gebakken vegetables,griiled shrimps en kebab met griekse yoghurt.
Ruim voldoende voor 2 personen
2 homemade kretaneser limocello en fruitschaaltje aangeboden van het huis.

Totale uitgave inclusief pr8ig overview van het dorp 50€

Een aanrader wat ons betreft om dit
Uit te proberen

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 juni 2017

Prima ontvangst, mooi en rustig hotel. Geen kinderen. Ligt aan zee, maar strand ligt op 5 min. Lopen naar beneden. Zwembad is prima, zout water. Je blijft drijven.water in deze zeer warme periode ook behoorlijk warm.
Ontbijt uitstekend, diner is buffet.
Kwaliteit bedden is wisselend. Helpen wel direct als je andere matrassen wilt.

Kamertip: Vraag om ocean view. Sea view kijkt uit op baai,
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 16 juni 2017

Aangezien het zwembad zout water is hadden we een suite met gedeeld zoetwater zwembad geboekt. Bij aankomst kregen we een upgrade naar een suite met prive zwembad. Was een beetje bezorgd over de afmeting hiervan aangezien in andere hotels dit vaak niet meer dan grote badkuipen zijn.
Hier geen probleem : 4 x 8 m is perfect om een paar baantjes te trekken. De suite was enorm ,salon ,slaapkamer,apart toilet ,badkamer ,grote dressing maar wat dit een droom maakt is de prive tuin. Een groot overdekt terras met eethoek ,makkelijke zetels en 2 ligzetels met kussens en echt niemand die je rust kan verstoren.
Paar kleine minpuntjes die waarschijnlijk op alle kamers van toepassing zijn : enkel bad met zeer hoge opstap ,een inloopdouche zou veel praktischer zijn ,safe bijna op vloer ,bijna geen vrije stopcontacten. De bedden waren wel goed ,airco efficiënt en geruisloos,alles goed gepoetst.
Het eten was lekker en warm ,soms een beetje vreemde combinaties, bij koude sectie miste ik wel vlees- of visschotel ,enkel aanwezig bij Griekse en gala avond. Je kan buiten eten met uitzicht op de lichtjes van Agios Nikolaie: prachtig.
Personeel was vriendelijk maar een beetje afstandelijk ,meer gericht op Duits en Engels publiek.
Zou hier zonder aarzelen terug komen maar vrees dat elke kamer die we nu boeken een beetje een teleurstelling zou zijn.

Kamertip: Suite met prive zwembad ws top ,als je het kan betalen
Datum van verblijf: juni 2017
bluegr H, Manager van Minos Palace Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2017

Dear Drhilde,

Thank you for your positive review regarding our hotel TUI SENSIMAR Minos Palace hotel & suites. We would like our guests to feel completely comfortable during their vacation and we take your comments and feedback very seriously. We didn’t want to give you that feeling of focusing on certain countries. As an international hotel our employees are here for all our guests.
Looking forward to welcome you again in TUI SENSIMAR Minos Palace
Kind regards,
Michalis Daskalakis

Beoordeeld op 3 juni 2017

Het hotel is zeer rustig gelegen op een landtong, waardoor je geen lawaai of uitlaatgassen hebt van wagens, de talrijk aanwezige scooters en de vele bussen. Origineel zijn de veel kleine terrasjes, voor 2 of 4 ligbedden met parasol aan de ene zijde van het hotel tot aan de zee : perfecte intimiteit en rust. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het hotel was volgeboekt, maar die indruk hadden wij nooit wegens de beschikbare ruimte op het domein. Er is overal uitstekende WiFi verbinding. Het ontbijtbuffet is uitgebreid, maar erg Duits gericht, zoals het dessertbuffet na het avond buffet : veel taart en suikerhoudende producten. Er wordt constant gerenoveerd, en dat is nodig, het hotel is ongeveer 40 jaar oud. En dan nu de aandachtspuntjes :
- de bedden zijn hard en laag, een hotel met dergelijke klasse onwaardig
- wij hadden een suite aan een privé zwembad per 4 kamers, echter onbruikbaar wegens ijskoud water. Bovendien gebeurde de afscheiding van het privé terras met de geburen door een haag die een zeer onaangename geur af gaf : beter vervangen door panelen, waardoor het terras (net iets te klein) wat groter zou zijn
- wijn en water aan tafel is duur. Op zijn minst mocht er toch in gratis water voorzien mogen worden bij het avondeten.
- zoals zovele hotels had dit ook last van het virus "handdoekje leggen", waar wij de laatste dag uit noodzaak ook vrolijk aan hebben meegedaan. Een directe oplossing hiervoor weet ik ook niet.
- Het hotel is van Tui, en we hebben geboekt via Tui. Ik vind het dan niet kunnen dat er een check-out is om 12:00, terwijl je wordt opgehaald om 17:10 's avonds. Tui : los dit op !

Kamertip: Junior suites vind ik persoonlijk te duur voor wat ze bieden.
Datum van verblijf: mei 2017
bluegr H, Manager van Minos Palace Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2017

Dear Renaat,

Thank you for your feedback. We always try to improve our quality and to satisfy the wishes of our guests. Please do note that we offer late check-outs upon availabiltiy at an extra charge. We hope to see you again in our hotel TUI SENSIMAR Minos Palace hotel & suites and wish you all the best.

Kind regards,
Michalis Daskalakis
Hotel Manager

Beoordeeld op 23 mei 2017

Kom hier al vele jaren. Was prettig verrast dat het zwembad en de omgeving eromheen totaal vernieuwd was. Wel even wennen, het gemoedelijke van het hotel enigszins aangetast door de modernisering . De suites zijn hopelijk spoedig aan de beurt voor een "update" . Vooral het sanitair vertoont nogal eens wat kleine mankementen (die wel altijd meteen verholpen worden). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Geef de schoonmaakster een fooitje, wordt zeer op prijs gesteld en nog betere service. Een aanrader!

Kamertip: Geen slechte kamers bekend. Mooie suites met (gedeeld) zwembad.
Datum van verblijf: mei 2017