Beoordeeld op 1 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel. Kamer iets aan de kleine kant. Geen airco. Vriendelijke receptie en bediening. Goed ontbijt. Op loopafstand van Agios Nicolaos. Geboekt via travelbird als 1 na laatste stop van de fly drive toer.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Goede bedden. Aan voorzijde een fantastisch uitzicht over de baai. Uitzicht achterzijde mooi voor Stevie Wonder. Aan deze kant moet je dus niet zijn. Voldoende eigen parkeergelegenheid. Ontbijt is super. Op 5 minuten lopen van Amoudi beach en van de 3 beste restaurants in Agios Nikolaios. Nog eens 10 minuten flink doorstappen en je bent in het centrum. Zeer vriendelijke dames alleen de manager had denk ik net even niet zijn dag. Mag een keer.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 18 mei 2016

Dit eerder kleine hotel is mooi gelegen op wandelafstand van het centrum van het stadscentrum ( 15 min. te voet maar niet vlak).Er heerst een aangename relaxte sfeer met mooi uitzicht op de zee.
Zeer goed ontbijt en leuke bar met snacks.
Zwembad wat klein en ligt aan straatkant wat niet zo aangenaam is.
Er is wel wat verschil tussen de kamers dus je moet wel weten wat je wil ; sommige kamers zijn wat klein.
De man aan het onthaal liet ons kiezen tussen 2 verschillende kamers.
Wij waren hier 2 nachten en vonden het een fijne ervaring.

Kamertip: Kamers aan voorkant hebben mooi zicht maar er is meer lawaaihinder. Kamers achteraan zijn lekker rustig.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 18 mei 2016

Dit is een zeer goed hotel in zijn prijsklasse. Vriendelijk onthaal, mooie kamers en super ontbijt met veel zelfgemaakte producten (marmelades, amadelcake...)
Het hotel ligt op wandelafstand van de haven.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 24 september 2013

Dit is een (klein) hotel dat ongelooflijk goed en charmant is op alle gebied. Prima service, zeer vriendelijke ontvangst ,goede locatie, voldoende parking, typische griekse restaurants binnen wandelafstand, niet te ver van het centrum van Ag. Nik., rustig gelegen, zwembad, en vele (voornamelijk engelse) hotelgasten die hier jaar na jaar terugkomen, kortom een uitstekend hotel!

Datum van verblijf: september 2013