Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 423 per nacht.

• Zwembad
  • Aan het strand
Blue Marine Resort & Spa(Agios Nikolaos)
US$ 1.538
  • Inclusief ontbijt
Miramare Resort & Spa(Agios Nikolaos)
  • Zwembad
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Daios Cove Luxury Resort & Villas(Agios Nikolaos)
US$ 1.028
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In Mn eentje op excursie geweest naar het eiland spinalogna. Een tip is wel om eerst goed te kijken met welk bootje je over gaat. Ik stapte op net bij het begin van het dorp. Een steiger verder was het boottochtje 4 a 5 euro goedkoper. Dit zag ik helaas pas toen ik al eenmaal op de boot zat en we erlangs kwamen. Scheelt voor gezinnen al snel veel geld!

Op het eiland zelf betaal je ook nog entree, dit was niet zo veel. Ik heb er heerlijk op mijn gemakje rond gewandeld (insmeren wel een must). Bijzonder om de historie te zien en lezen op de bebording. Je mag vrijwel overal komen. Trek er gerust een uur of 2 voor uit.

Verbleef: september 2016, reisde alleen
3 mei 2017 beoordeeld

Met een bootje vaar je naar het eiland. Dat kan vanaf verschillende plaatsen. Op het eiland blijk je entree te moeten betalen anders kom je niet verder dan de aanlegsteiger en een duur terras. Zonder gids is er eigenlijk weinig aan en zie je niet meer dan vergane huizen. Er is weinig schaduw dus doe dit niet op het heetst van de dag.

Verbleef: april 2017
6 november 2016 beoordeeld

Spingalonga was heel mooi om te zien. Ook was het indrukwekkend om te zien hoe de mensen geleefd hebben etc.
Als je hier heen gaat zou ik wel gebruik maken van een gids. Anders weet je niet wat er allemaal gebeurd is en welke gebouwen waar voor waren.
Hier is ook super mooi uitzicht. Kinderen tot en met 18 jaar en studenten zijn gratis

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke euro dubbel en dik waard. Indrukwekkend geschiedenis verhaal. Adembenemende omgeving. Tot in de puntjes afgewerkt door Corendon. De gids was iets langdradig maar de andere gidsen waren dat niet..

Verbleef: september 2016
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn vanuit Plaka met de boot naar Spinalonga gevaren. ( €8 pp)
Daar aangekomen betaal je entree (€8 pp ) en kun je het eiland over. De geschiedenis gaat veel verder terug dan leprozen eiland. Het was eerder een fort om Kreta te beschermen. Pas veel later zijn er leprozen komen wonen. Het is gedeeltelijk gerestaureerd maar er zijn ook plaatsen niet toegankelijk ivm instortingsgevaar.

Goed voor 1 a 2 uur. Er waait een lekker windje. Er is een restaurantje/snackbar

Verbleef: september 2016, reisde met een partner