“Wordt jaarlijks opgeknapter en duurder”
Beoordeling van Spinalonga Village

We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor dit hotel, maar je kunt wel andere opties in Agios Nikolaos zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Spinalonga Village
Beoordeeld als nr. 19 van 97 hotels in Agios Nikolaos
28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke keer als ik in de buurt van Spinalonga vakantie vier in Candia Park, al acht keer, bezoek ik Spinalonga. Deze laatste keer waren de prijzen echter aanzienlijk gestegen. Overtocht uit Plaka 8 euro pp inclusief retour daarna ook 8 euro pp voor bezoek van het eiland, was eerst gratis toen jarenlang 2 euro. Bekertje koffie op het eiland 4 euro en niet te drinken. Gewoon bruin water. Jammer want het eiland blijft mooi en interressant.
Niet eten in de haven restaurantjes van Plaka want dat is een rip-off. Eet een iets verder bij Plaka strand De Capitano.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In Mn eentje op excursie geweest naar het eiland spinalogna. Een tip is wel om eerst goed te kijken met welk bootje je over gaat. Ik stapte op net bij het begin van het dorp. Een steiger verder was het boottochtje 4 a 5 euro goedkoper. Dit zag ik helaas pas toen ik al eenmaal op de boot zat en we erlangs kwamen. Scheelt voor gezinnen al snel veel geld!

Op het eiland zelf betaal je ook nog entree, dit was niet zo veel. Ik heb er heerlijk op mijn gemakje rond gewandeld (insmeren wel een must). Bijzonder om de historie te zien en lezen op de bebording. Je mag vrijwel overal komen. Trek er gerust een uur of 2 voor uit.

Verbleef: September, 2016, reisde alleen
3 mei 2017 beoordeeld

Met een bootje vaar je naar het eiland. Dat kan vanaf verschillende plaatsen. Op het eiland blijk je entree te moeten betalen anders kom je niet verder dan de aanlegsteiger en een duur terras. Zonder gids is er eigenlijk weinig aan en zie je niet meer dan vergane huizen. Er is weinig schaduw dus doe dit niet op het heetst van de dag.

Verbleef: April, 2017
6 november 2016 beoordeeld

Spingalonga was heel mooi om te zien. Ook was het indrukwekkend om te zien hoe de mensen geleefd hebben etc.
Als je hier heen gaat zou ik wel gebruik maken van een gids. Anders weet je niet wat er allemaal gebeurd is en welke gebouwen waar voor waren.
Hier is ook super mooi uitzicht. Kinderen tot en met 18 jaar en studenten zijn gratis

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke euro dubbel en dik waard. Indrukwekkend geschiedenis verhaal. Adembenemende omgeving. Tot in de puntjes afgewerkt door Corendon. De gids was iets langdradig maar de andere gidsen waren dat niet..

Verbleef: September, 2016
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn vanuit Plaka met de boot naar Spinalonga gevaren. ( €8 pp)
Daar aangekomen betaal je entree (€8 pp ) en kun je het eiland over. De geschiedenis gaat veel verder terug dan leprozen eiland. Het was eerder een fort om Kreta te beschermen. Pas veel later zijn er leprozen komen wonen. Het is gedeeltelijk gerestaureerd maar er zijn ook plaatsen niet toegankelijk ivm instortingsgevaar.

Goed voor 1 a 2 uur. Er waait een lekker windje. Er is een restaurantje/snackbar

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met een reisorganisatie naar Spinalonga geweest. Indrukwekkend om te zien en we hadden een hele goede gids, Dimitri. Vertelde er veel om heen met een persoonlijke noot. Al met al een geslaagde dag!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agios Nikolaos bekeken
Hotel Angelos
nr. 41 van 97 in Agios Nikolaos
27 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Spinalonga Village geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Spinalonga Village

Adres: Plaka Elounda, Agios Nikolaos, Kreta 720 53, Griekenland
Locatie: Griekenland > Kreta > Lasithi Prefecture > Agios Nikolaos
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 19 van 97 hotels in Agios Nikolaos
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Spinalonga Village 3*
Aantal kamers: 45

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?