30 september 2017 beoordeeld

Zeer mooi gelegen aan de baai. Vriendelijke ontvangst, vervoer naar de bungalow per golfwagen, zeer ruime kamer en goed uitgeruste badkamer. Wat kan je verder verlangen? Het uitgebreide ontbijtbuffet en de zeer goede diners laten je verder genieten van dit hotel. DE vriendelijkheid van alle personeelsleden, het mooie weer,....
Goed gelegen voor uitstappen in de buurt aan de talrijke historische vindplaatsen. In Agios Nicolaos ben je dan weer in een toeristische trekpleister.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
7 mei 2017 beoordeeld

Wat een mooie ligging in de golf van Mirobello. Bungalows in een grote prachtige tuin, aan de rand van de zee. Een tuin versiert met mooie beeldhouwwerken. Zalig om 's morgens om 6.30 uur de zon uit de zee te zien opstijgen en nadien buiten te ontbijten.
En wat een vriendelijk personeel, zowel bij de receptie, als de kamermeisjes, de barman en in het restaurant.
Tip : boekt half pension. Fantastisch buffet ontbijt en 's avonds diner. In het mooie en aangename stadje Agios Nikolaos of bij een uitstap mogelijkheden genoeg om iets te eten.

Kamertip: kamers met zeezicht bieden een mooi uitzicht op het stadje Agios Nikolaos
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
bluegr H, Manager van Minos Beach Art hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Dear willy h,
Thank you very much for taking the time to share this lovely review about your stay with us in Minos Beach art hotel.
We are glad to read that your stay went beyond your expectation and that you enjoyed every part of your experience.
We hope you will have the opportunity to discover more about our lovely property during your next trip to Crete!
With best regards,
Stratos Patsakis
Hotel Manager

10 oktober 2016 beoordeeld

Verbleven van 23/09 t e m 3/10 n à v huwelijksverjaardag.Zeer mooi opgezet hotel met prachtige ligging aan de baai van Mirobello.Mooie tuin met kunstwerken.Op wandelafstand van het zeer gezellige Agios Nicolaos met talrijke restaurantjes,winkels en leuke cocktailbarsHier krijg je nog echt waar voor je geld!Uiterst vriendelijk hotelpersoneel!Alles tip top,zeer rustig,alles met de glimlach,restaurant La Bouillabaise is een aanrader,niet echt goedkoop maar klasse!Dineren onder de sterren met zicht op de baai.Mooie kamers,zen uitstraling!Hier komen wij zeer zeker terug!Ook compliment aan het management in t bijzonder aan de general manager.Gust en Frieda

Kamertip: hinder straatlawaai op terras tussen kamers 90 tot97
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel waar wij al vele jaren komen. Verwacht geen extravagante luxe, maar praktisch volledig ingerichte nette bungalowkamers, alle met een eigen terras. Al naar gelang de prijsklasse zijn de kamers of aan zee of rondom het zwembad gesitueerd. Er zijn ook kamers met een privé zwembad. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en smakelijk en dit geldt ook voor het diner. Er staat een eerste klas kok in de keuken. Het hotel heeft een privé strand.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
13 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel heeft de rust waar we aan toe waren, het is niet goedkoop maar wij vonden alles netjes verzorgd, iedereen supervriendelijk, mooi zwembad, lekker eten, op 1 km van het stadje, wij komen volgend jaar gewoon terug

Kamertip: Kies zeker voor zeezicht
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie