Beoordeeld op 17 september 2019

De kamer was heel groot, maar met plavuizen en zeer gehorig. Schuiven met bedden. De badkamer was verouderd. Aan de voorkant zeer gehoorig door drukke straat en alle bussen die hier stoppen. Het eten (Ontbijt en Diner) zijn zeer goed. Aardig bedienend personeel. Wij hadden meer verwacht van dit hotel, geen 4 sterren waard.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 17 september 2018

Hotel is oudbollig en aan vernieuwing toe
Dit jaar was echt een tegenvaller. Wij hadden een suite geboekt en deze was maar 1 ster waard. Wel heel proper met mooi uitzicht maar niets van wat normaal in een suite is te vinden. Geen waterkoker wel een ijskast dat leeg bleef als je iets wou moest je buiten in een winkel zelf drank gaan kopen en wij hadden wel all in dus zeker geen 4 * ster waard maar met moeite 1*. Wat ook tegenviel was dat we maar eerst in onze kamer konden om 19.30 dit hoort niet want in het reglement van hun staat kamer verlaten om 12 en kamer vrij om 14.00 uur

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

wat veroudert maar toch goed hotel ,propere kamers ,zeer goed eten iedere avond ander thema ,vriendelijk personeel .Goeie ligging weg langs de zee zo kom je in het stadje
Als je 5 minuten naar links van het hotel loopt is er een prachtig strandje

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 14 november 2017 via mobiele applicatie

was een super goede all in service , lekker en gevarieerd eten en de prijs van het hotel viel super goed mee voor die periode ! Bar personeel van s’avonds was super vriendelijk . En bij vertrek s’avonds konden we ons nog douchen in een kamer zodat we nog de hele dag konden genieten van het mooie weer en toch fris op de vlieger konden stappen

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 31 oktober 2017

Redelijk hotel maar aan de kamers mankeert wel het een en ander.
Lampen die ontbreken en waarvan de kabel net eenvoudige plakband "geisoleerd"is.
Verlichting op het balkon werkt niet (eind seizoen) word niet meer gemaakt.
Laatste week een zeer beperkte keuze met het eten ,alsook met het ontbijt.
Dit hotel zou volgens TUI 4,5 sterren hebben ,maar dat is een beetje hoog ingeschat vooral op het einde van het seizoen.
Er word gesproken over een sauna,die is echter 1 x 1,5 meter en hier moet je dan ook nog 5 euro per half uur voor betalen.
Massage is alleen door een jongen mogelijk,andere masseurs of masseusse is er niet

Kamertip: Eerste t/m derde verdieping zijn vrij rustig,vijfde verdieping restaurant en bar,denkbaar dat hier iets mee te horen is
Datum van verblijf: oktober 2017
AvraColection, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν van Hermes Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2017

Dear Gerrit1949 ,
Thank you for your candid review regarding your recent stay at Hermes Hotel. Though I am so disappointed to hear that we didn't meet your expectations regarding our culinary and facilities. Regarding the spa facilities kindly note that only the fitness is free of charge. We do appreciate your feedback and we assure you that we will take it into serious consideration.
I sincerely hope that you would give us another chance to serve you in the future with the will of your satisfaction.

With personal regards
Ritsa Pediaditi