• Gratis parkeren
Daios Cove Luxury Resort & Villas(Agios Nikolaos)
  • Aan het strand
Candia Park Village(Agios Nikolaos)
Bookgreece.com
  • Gratis parkeren
Faedra Beach Hotel(Agios Nikolaos)
Bookgreece.com
  • Zwembad
Blue Marine Resort & Spa(Agios Nikolaos)
US$ 1.503
  • Inclusief ontbijt
31 oktober 2017 beoordeeld

Redelijk hotel maar aan de kamers mankeert wel het een en ander.
Lampen die ontbreken en waarvan de kabel net eenvoudige plakband "geisoleerd"is.
Verlichting op het balkon werkt niet (eind seizoen) word niet meer gemaakt.
Laatste week een zeer beperkte keuze met het eten ,alsook met het ontbijt.
Dit hotel zou volgens TUI 4,5 sterren hebben ,maar dat is een beetje hoog ingeschat vooral op het einde van het seizoen.
Er word gesproken over een sauna,die is echter 1 x 1,5 meter en hier moet je dan ook nog 5 euro per half uur voor betalen.
Massage is alleen door een jongen mogelijk,andere masseurs of masseusse is er niet

Kamertip: Eerste t/m derde verdieping zijn vrij rustig,vijfde verdieping restaurant en bar,denkbaar dat hier iets mee te horen is
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
AvraColection, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν van Hermes Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2017

Dear Gerrit1949 ,
Thank you for your candid review regarding your recent stay at Hermes Hotel. Though I am so disappointed to hear that we didn't meet your expectations regarding our culinary and facilities. Regarding the spa facilities kindly note that only the fitness is free of charge. We do appreciate your feedback and we assure you that we will take it into serious consideration.
I sincerely hope that you would give us another chance to serve you in the future with the will of your satisfaction.

With personal regards

23 augustus 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel, lichtjes verouderd maar proper, personeel zeer vriendelijk, goed en gevarieerd van eten. Animatie is beperkt daar er maar 1 animator is. Het enige nadeel is dat de strandhanddoeken niet dagelijks ververst worden vooral omdat er zeewater in het zwembad is.(alle 2-3 dagen). Een groot nadeel is dat Thomas Cook België het te ver vind om zijn klanten te bezoeken. Dus als men alles zelf kan regelen is dit misschien prima. Het hotelpersoneel is wel heel behulpzaam.

Kamertip: Kamer met zeezicht zijn super, niet te veel last van lawaai
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
AvraColection, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν van Hermes Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Dear andreasselman,
Thank you for choosing Hermes Hotel for your stay in Crete.
I am truly pleased that you appreciated the hotel's culinary, facilities and above all, that we managed to meet your expectations.
We would very much like to have you as our guest again in the near future.

15 augustus 2017 beoordeeld

Heel leuke vakantie, gezellig hotel en heel vriendelijk en behulpzaam. Je hebt een heel mooi uitzicht als je kamer met zeezicht neemt. kamers zijn wel wat verouderd maar wel heel netjes. Het eten is heel lekker en veel variatie.

Kamertip: Kamer met zee zicht is supper
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
AvraColection, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν van Hermes Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Dear Greta M,
Short but great review!!
I would like to personally thank you for rating us so highly. It is a pleasure to know that we met your expectations!
I hope to give us the chance to host you again in the near future!

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een weekje All-In in Hotel Hermes, met een bang hartje vertrokken vermits her en der gelezen te hebben dat het 'verouderd' was.
Ons verblijf heeft alle verwachtingen overtroffen en onze vrees was onterecht.
Mooi en proper hotel, simpele maar propere kamers waar we enkel een stopcontact misten in de badkamer en een extra in het overige deel.
Het eten is heerlijk en het aanbod breed en divers.
Elke avond een activiteit te bewonderen die geboekt wordt van buitenaf zoals waterballet of live optredens, deze gaan door aan het zwembad en bar dewelke zich op de 5de verdieping bevinden waardoor je een prachtig uitzicht hebt over de haven.
Het over het algemeen vriendelijk en enthousiaste personeel maakte deze reis af!
Een echte aanrader!

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
AvraColection, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν van Hermes Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Dear Sharon V,
It seems that you enjoyed your stay in Hermes Hotel and for that we are grateful.
Thank you for sharing your recommendation on TripAdvisor and for your kind words.
The view from our terrace is indeed amazing and the perfect place for some relaxing time. Morever, we are happy to read that you found our food to be delicious and the entertainment enjoyable.
All members of staff here in Hermes does their utmost in professionalism and courtesy to provide our guests with a memorable experience. I deeply appreciate your enthusiasm and recommendation and we are looking forward to welcoming you back soon.

With kind regards

13 juli 2017 beoordeeld

Goed hotel met ruime kamers die wel wat verouderd waren maar netjes.
Het uitzicht over zee maakt alles goed. Ook mogen de bedden (matrassen) wel eens vernieuwd. Ik had een topcoat gevraagd en toen ging het wel beter met slapen.
Het ligt aan de boulevard en je kan zo de stad in lopen, heerlijk ook voor in de avond. Gezellige haven op loopafstand. Het eten is prima, iedere dag een ander thema en altijd wel wat wat je lust. Wie hier over klaagt....onmogelijk, dan vraag ik me af of ze thuis ook zo'n uitgebreide keuze hebben! Zwembad is op het dakterras met een geweldig uitzicht maar veel kleiner dan op de foto's in de folder. Te weinig parapluutjes voor in de schaduw te kunnen zitten. Je moet er vroeg bij zijn. Klein strand erbij maar is niet van het hotel. Heerlijke vakantie gehad en we komen zeker nog eens terug.

Kamertip: De mooiste kamers zijn met uitzicht op zee en de familiekamer is lekker ruim.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
AvraColection, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν van Hermes Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2017

Dear 412jenny
Thank you for pointing your positive experiences of our food and views! Our team works extremely hard to ensure that our guests will have the most memorable holiday! Your recommendation is much appreciated.
We look forward to welcoming you back again!
It was our pleasure to host you!