TripAdvisor

Zygos Urban Garden & Coffee Drink Food
Geclassificeerd als nr. 28 van 196 Restaurants in Agios Nikolaos
Keukens: Grieks
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 3 keer gegeten tijdens onze vakantie. vriendelijk personeel, leuke sfeer, lekker eten en wijn! Raden iedereen aan tijdens hun verblijf in agios om hier te gaan eten.
Er zijn verschillende restaurantjes om het meer waar je voor de zelfde prijs veel minder goed kunt eten. Wij hebben de rib eye, souvlaki, pasta met vis, pasta carbonara gegeten en de krokante kipjes voor af waren heerlijk mals. De desserts niet te vergeten de cheescake maar dan anders is goddelijk! En je kunt hem meenemen

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellige en drukbezochte eet-/drinkgelegenheid. Het eten is absoluut smakelijk, maar niet hoogstaand.
Bijgeserveerd brood was droog.
Personeel is vriendelijk.
Prijs: ok

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gegeten,echt de moeite waard prijs kwaliteit verhouding.veel lokale mensen op het terras super leuk je bent dan echt op Kreta

18 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere pasta gegeten! Leuke plek om een drankje te doen, te lunchen of dineren. Mooie prijs, niet duur voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: juli 2019
12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plekje aan een haventje. Ontspannen muziekje, lekkere chardonnay en het eten is ook super! De bediening zeer vriendelijk. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
zygos_urbangarden, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Zygos Urban Garden & Coffee Drink Food, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2019

Thank you very much for your kindly words! We will be happy to visit us again! :-)

Reizigers die Zygos Urban Garden & Coffee Drink Food bekeken, bekeken ook

Agios Nikolaos, Lasithi Prefecture

In Zygos Urban Garden & Coffee Drink Food geweest? Deel je ervaringen!