“Origineel !”

Zygos Urban Garden & Coffee Drink Food
Geclassificeerd als nr. 38 van 178 Restaurants in Agios Nikolaos
Keukens: Grieks
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even weg van de toeristische valkuilen ? Dan zit je hier goed. Prima koffie, vers geperst sinaasappelsap voor een redelijke prijs.

22 december 2017 beoordeeld

Dit restaurant ligt geweldig aan het binnenmeer in Agios Nikolaos. Toen wij er waren begin december konden we nog tot een uur of 5 buiten zitten. Er waren veel locals, een goed teken. Bediening erg vriendelijk en 1 ober was half Nederlands en die werd er steeds bij geroepen. Koffie was prima in orde en we kregen er heerlijke kleine oliebolletjes bij. Later overgegaan op wijn met wat hapjes, ook erg lekker. Iets luxer dan gewone taverne.

4 oktober 2017 beoordeeld

was hier vorige week en de week daarvoor heel aardige koffie en frisdrank.
Heel leuke bediening die zelfs nederlands spreekt hele mooie ligging in de kern van agios .

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten !
Heel vriendelijk personeel en niet duur !
Hier krijg je waar voor je centen

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan een baaitje in Agios Nikolaos ligt dit idyllische restaurant met verkoeling van bomen en parasols. Met het frisse briesje een aangename plek op een warme dag. Heerlijk geluncht. Als voorgerecht de kaasbolletjes, de favoriet van de vriendelijke ober. Als hoofdgerecht een zomerse salade en pasta. De porties zijn ruim.

Reizigers die Zygos Urban Garden & Coffee Drink Food bekeken, bekeken ook

Agios Nikolaos, Lasithi Prefecture

In Zygos Urban Garden & Coffee Drink Food geweest? Deel je ervaringen!