Beoordeeld op 29 september 2018

Wij hebben in september 2018 een week in het hotel doorgebracht met vrienden.
Bij aankomst op een prachtige locatie werden wij zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door Mr. Nikos en vervolgens rondgeleid op het park.
We waren zeer blij verrast over het park, het uitzicht, de kamers en de restaurants.
Bij aankomst stond reeds een fles champagne koud op de kamer.
Onze kamer had prachtig uitzicht op het zwembad, de zee en het buitenterras waar het ontbijt wordt gebruikt.
De kamer was keurig schoon en er waren badjassen en voldoende handdoeken.
Ook stonden er verse bloemen.
We zijn direct gaan lunchen in het restaurant met uitzicht op de zee. Er is voldoende keus op de kaart voor iedereen. Het eten was heerlijk en werd mooi geserveerd.
Ook het zwembad was heerlijk en schoon. Er zijn voldoende ligbedden en handdoeken kun je wisselen indien nodig.
Het is mogelijk om op verschillende plaatsen te dineren, zowel binnen als buiten.
Wij hebben op alle locaties van het park heerlijk gegeten. Het restaurant buiten, naast het kleine kerkje, heeft ook weer prachtig uitzicht op zee. Op de derde dag van onze vakantie kregen wij een upgrade naar een villa met privé zwembad. In de villa was plaats voor zes personen. Ook weer prachtig uitzicht op zee, verschillende terrasjes waar je kon zitten en liggen, zowel bij het zwembad als op een verhoogd plateau met halfopen overkapping. De villa heeft een gezellige inrichting, keuken met apparatuur, en wasmachine. Op ieder moment van de dag hadden wij daar plekjes waar je zowel zon als schaduw had.
Er werden speciale avonden aanbevolen in bepaalde restaurants. Daarbij was er meestal ook muziek. Wij zijn daarbij ook aanwezig geweest en hebben het erg naar onze zin gehad.
Het personeel is zonder uitzondering voor ons erg vriendelijk en behulpzaam geweest.
Ook bij het ontbijt was er veel keus in brood, toast, granen, yoghurt, fruit, sapjes, diverse bereidingen van eieren, te veel om op te noemen. We werden dagelijks ontvangen met een glimlach en zo begon iedere dag heel plezierig.
Mr. Nikos, Irina en Sofia, maar ook iedereen die ik niet bij naam noem, hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid.

Datum van verblijf: september 2018
managerGreece, Γενικός Διευθυντής van St. Nicolas Bay Resort Hotel & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Dear Guest,
Thank you so much for your wonderful review on your recent holiday with us and for emphasising the location, food and facilities but especially your great experience with all our staff. I am extremely happy and grateful to read that our customer care philosophy, namely high professionalism combined with genuine care is being felt and recognised by our valued guests.
We look forward to the pleasure of welcoming you back very soon.

Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier 13 dagen geweest. We hadden 2 keer de junior suite met zee zicht met ontbijt. Het is een prima resort maar helaas niet excellent. Zeer vriendelijke en correcte service, bij de spa, het ontbijt, restaurants echt overal top. Het hotel kan trots zijn op hun team!

Iedere dag waait er een lekkere wind soms stormachtig. Geen dag te warm dankzij het windje. Heerlijk.

De prijs - kwaliteit is niet goed in balans.
Reken voor lunch minimaal 25,00 euro pp voor 1 drankje en 1 gerecht. En voor diner ongeveer 50,00 euro per persoon voor 1 gerecht en drankjes.
Voor de borrel 20-25 euro voor 2 personen.

Het strandje is prima maar helaas wel klein. Verder is er voldoende plek op de rotsen om te zonnen. Het hoofdzwembad is prima. Wel heel vol met kinderen. Voor het ontbijt is het heel rustig en kun je banen trekken. En ook laat in de avond.In de baai kun je rustig zwemmen. Daarbuiten gaat het er wat wilder aan toe.

Het avond buffet hebben wij nooit genomen. Het Griekse restaurant kafenion is een mooie en gezellige setting en heerlijk eten. Neem de lam uit de oven, de verse vis en als dessert de notentaart. Zeer goede en vriendelijke service. Het is jammer dat ze niet met de lunch open zijn.

De eerste avond hebben we bij minotaure gegeten. De risotto met paddenstoelen was erg goed. De eend was droog. De setting was prima er waren echter maar 3 tafeltjes bezet. Dus wat ongezellig.

In de avond is het rustig. Geen hip en happening.

Publiek is van alle leeftijden. Verder heel veel verschillende nationaliteiten.

Minder:
Geen life cooking bij het ontbijt voor eitjes-pannenkoekjes etc.

Geen leeslampen op alle kamers.

Verschillende ruimtes in het hotel zijn gedateerd en ook decoratiespullen zijn er veel niet meer van deze tijd.

Te kleine en geen luxe zonnebedden,ze liggen niet echt lekker. ( m.u.v. de ligbedden van de private Pool suites, die zijn perfect)

De kwaliteit van het eten bij de lunch is goed maar niet bijzonder: wel lekker waren zalm sandwich ,hamburger, sushi, Sashimi, Summersalad. Zalm salade met kaas. Op het dagmenu staan goede suggesties.

Achterstallig onderhoud.
Kapotte spullen: gescheurde badjas, kapotte zonnebedden, gat in een raam. Afgebladderde verf. Beschadigde prullenbakken, deurknoppers die kapot zijn, niet passend voor een 5 sterren hotel small luxury. Vlekken in bekleding, gaten in de vloer. Jammer.

Veel kinderen.

Ouderwetse douche op onze kamer.

Bedompte kleine sportschool.

Geen standaard theekoker op de kamer.

Positief;
Bij aankomst een fles champagne op de kamer met een doosje lekkers.

Persoonlijke rondleiding en hartelijk welkom van alle gasten door de manager.

Borrel aan de bar is erg goed verzorgt. Mooie setting . Wel prijzig.

Het kapelletje waar je iedere dag een kaarsje kan opsteken.

Goed internet ook op het strand .

Heerlijk ontbijt, met mOoi uitzicht.

Prachtig Uitzicht, overal vandaan.

In de avond ziet alles er prachtig uit, heel romantisch.

Lekkere handdoeken op de kamer.

Goede en fijne bedden op de kamer.

Fijn dat jezelf je handdoeken kan pakken bij het zwembad en strand.

Tips
De supermarkt is 10 min lopen

Je kan een theekoker op je kamer vragen

Heel veel restaurantjes in de omgeving. Het beste is piato, super service en heerlijk eten.

Vraag bij massage naar de bovenste massageruimte.

Ze hebben verschillende soorten kussens, hier kun je de receptie voor bellen.

Mister nikos bedankt voor uw inzet om het voor ons een onvergetelijke vakantie te maken.
Bedankt yiannis voor de heerlijke cocktails. En Sofia voor je prachtige glimlach. Irina bedankt voor je vriendelijkheid iedere dag weer. Helen bedankt voor de heerlijke massage. Monique voor het beantwoorden van al onze vragen. En het gehele team voor de FANTASTISCHE service.

Ps Kamertip: 529 kleine suite,op de bovenste etage, maar gezellig en heel erg mooi uitzicht. Vraag zo wie zo de hoogste verdieping ivm uitzicht. 533 heeft heel erg veel privacy (geen inkijk) maar geen top uitzicht vanuit de kamer. Wel heel mooi uitzicht vanaf het super grote balkon. En heel erg rustig gelegen. De kamers vanaf 529 tot en met 533 zijn allemaal heel rustig gelegen.

Heb je het budget dan zijn er prachtige suites met private pool, waanzinnig gelegen met spectaculair uitzicht. Zeker een aanrader. Echt een upgrade van je vakantie!

Datum van verblijf: augustus 2017
managerGreece, Γενικός Διευθυντής van St. Nicolas Bay Resort Hotel & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2017

Dear Guest,
Thank you very much for the detailed review posted covering all aspect of your recent holiday with us.
Your personal comments on member of staff are highly appreciated and I am very happy to read that our customer care philosophy is being felt and recognized.
Thank you also for bringing to my attention points of improvement and kindly be assured that appropriate action will be taken.
I sincerely hope to have the pleasure to welcome you again and thank you for recommending our Hotel.
Kind regards,

Beoordeeld op 5 november 2016 via mobiele applicatie

Topresort dat we hier hadden...ongelooflijk luxueus met vele extra's included in de prijs zoals wijnproefmomenten en bezoek aan Spa!! Leuk ontbijt, oneindig veel keuzes...zwembad en zeebaai...mooie zichten...Willem, Else, Lucas en Simon.

Datum van verblijf: augustus 2016
managerGreece, Γενικός Διευθυντής van St. Nicolas Bay Resort Hotel & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2016

Dear Guests,
Your appreciation on your holiday experience in our Hotel is noted with great pleasure. The satisfaction of our guests is top priority for management and staff and thank you for choosing our Hotel for your family holidays.

Beoordeeld op 12 oktober 2016

Aangezien ik in het hotel Vasia Ormos niet van wellness faciliteiten gebruik kon maken, ben ik - op hun aanraden - naar het St. Nicolas Bay Resort gegaan. Daar is de Poseidon Spa en die hebben een variëteit aan massages en andere wellness mogelijkheden.

Ik vind het een echte aanrader. Het is niet goedkoop, maar het is alleszins de moeite waard. Ook hier weer: zeer lieve en zorgzame medewerkers die mij - slecht ter been - geholpen hebben om terug te komen bij het hotel waar ik verbleef.

Heel erg bedankt Poseidon Spa!!!

Kamertip: Alleen geweest voor de wellness, niet in het hotel.
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde alleen
managerGreece, Γενικός Διευθυντής van St. Nicolas Bay Resort Hotel & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2016

Dear Guest,
The appreciation of guests is top priority for management and staff of St Nicolas Bay and thank you for posting your review on Poseidon SPA .

Beoordeeld op 4 augustus 2016

geen woorden voor uniek in een prachtige baai gelegen net buiten het centrum vanchgios nicolaos mooie bungalows in een prachtige tuin met prive zwembad en heerlyk eten en alles heerlyk warm zoals het moet fantastisch myn mooiste vakantie ooit

Kamertip: bungalowv overal rustig o
Datum van verblijf: september 2015
managerGreece, Γενικός Διευθυντής van St. Nicolas Bay Resort Hotel & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2016

Dear Guest,

Your appreciation on your holiday experience in our Hotel is noted with great pleasure. The satisfaction of our guests is top priority for management and staff and thank you for choosing our Hotel for your holidays.