Beoordeeld op 1 november 2017 via mobiele applicatie

Much value for much money ...
Prachtig gebouw met goed bestudeerde architectuur .
Summum van rust door de formule van 2 of 3 kamers per gebouwtje .
Alle kamers hebben zeezicht en hoe hoger , hoe mooier uitzicht .
Wij zaten in 6 th street . Wel steile klim te voet , maar de electro taxi en kabellift kunnen dit , mits wat geduld , oplossen .
Goed restaurant met ruime keuze .
Perfecte strand - en poolservice.
De beste roomservice met 2 passages per dag .
Professioneel personeel met klasse en discretie .
Volop genoten , zijn geld zeker waard ...

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 23 september 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, super vriendelijk personeel, prachtige kamers, lekker eten!! Alles heeft dit hotel .. een echt paradijs ! Kindvriendelijk maar toch rustig! Niks is teveel of te moeilijk ze doen er alles aan om het volledig naar je zin te maken. Ik kan niet anders zeggen dan dat iedereen dit hotel eens moet boeken!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 mei 2017

Vanuit Gania is het best een eindje rijden maar eens aangekomen vergeet je dit snel.
De ontvangst is erg aangenaam, je wordt er persoonlijk onthaald door een hostesse en je krijgt een ruime rondleiding met uitleg, daarna vervul je in alle rust, en met een aangeboden drankje, de formaliteiten. De kamer; wij hadden gekozen voor de seeview kamer met privé zwembad. Ruime kamer, erg net, met alles wat je nodig hebt, isolatie naar aanpalende kamers kan iets beter maar is zeker geen drama. Zwembad was erg uitnodigend maar nog ietsje te koud in april. Elke dag een aangeboden fles water en bij aankomst een flesje rode wijn. Elke avond vind je een koekje op je hoofdkussen. Aan het zwembad hebben we niet gelegen omdat er naar onze zin wat te veel luidruchtige kinderen waren. Op het strand was het veel rustiger met erg attent personeel, de jonge dames en heren op het strand bedienden je op je wenken en deden er alles aan om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Erg lekkere gerechten worden er geserveerd (iets te grote porties naar mijn mening), dus met 1 portie per 2 kom je wellicht wel toe :-). We hebben zowel de a la carte als het buffet geprobeerd. Kwaliteit van beiden is erg goed, enkel worden alle gerechten lauw geserveerd, dit was echt wel een constante en erg jammer want de gerechten zijn echt wel lekker. Toen we dit vertelden aan de ober zei die dat het eten altijd op 65 graden wordt gehouden maar dat ze het graag nog even afzonderlijk voor je wilden opwarmen.
Bon, het is een detail maar toch... Persoonlijk hou ik niet echt van een buffet omdat mij dit te veel een refter gevoel geeft en de klasse van het hotel wat naar beneden haalt, maar dit is uiteraard mijn persoonlijk aanvoelen. Wil je dit niet, dan kan je naar de a la carte restaurants die toch een stuk gezelliger zijn dan het buffet-restaurant.
Dan toch een klein minpuntje, je verplaatsen in het hotel is toch wel een gedoe, veel trappen, liften, funiculairs (waar je soms erg lang moet op wachten en die erg traag gaan) en golfkarretjes die je van en naar je kamer brengen. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de drukte in april best wel mee viel, in het laag seizoen zou ik er dus zeker nog eens terug keren maar in het hoogseizoen zal het voor ons veel te druk zijn en zal het toch wat geduld vergen om in het hotel je bestemming te bereiken.

Kamertip: Hogere kamers hebben uiteraard mooier uitzicht, nadeel is het soms lange wachten op de funiculair. .
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 12 augustus 2016

Om ons 20 jaar samen te vieren waren we te gast in het Daios Cove Luxury Resort. Bij aankomst in het hotel met onze huurwagen werden we hartelijk ontvangen op het zonneterras helemaal boven op het hotel. Het hotel is tegen een rots gebouwd, waar de incheck balie en de parking zich bovenaan bevindt, en de rest van het hotel lager.
Met de lift gingen we naar de eigenlijke receptie, waar we een glaasje mochten ontvangen terwijl op het terras het inchecken gebeurde. In alle rust en comfort. Zo mogen er meer hotels zijn. Daarna werden we met een golfwagentje naar onze kamer/suite gebracht. We hadden een prachtig uitzicht op de privé baai. Hadden ook onze eigen grote terras met 2 zonnebedden en een privé zwembadje. Wat wil een mens nog meer. Het restaurant was gezellig met de mogelijkheid om binnen met airco of buiten te dineren. Mooie verzorgde buffetten zowel 's morgens als 's avonds. Vriendelijk personeel. En als we terug naar onze kamer wilden konden we kiezen tussen de funiculaire of het golfwagentje. Hier werd je verwend als koningen.
Een top locatie met een top hotel.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 5 oktober 2015

We verbleven 8 dagen in diaos cove voor onze huwelijksreis. Van het moment van aankomst werden we op wenken bediend en het adembenemende rustgevende zicht over de baai is buitengewoon prachtig. het hotel is slechts enkele jaren oud en heeft een prachtige architectuur, het interieur heeft hier en daar een designtoets. Je hebt wel sterk het gevoel je in een "cocon" te bevinden, maar dat is een keuze dat je maakt. het hotel ligt ongeveer een 10 km van Agios nikolaos en er kan zeer makkelijk een taxi gevraagd worden. Heel mooie, ruime kamers, die zeer netjes zijn (2 x per dag gepoetst) een fantastisch bed. De niveau's waarin het hotel is gebouwd zorgen telkens op nieuw voor een prachtig zicht op de baai. Elk personeelslid, van poetsvrouw tot opdienster, van tuinman tot kok, de mensen aan de receptie zijn een voor een uiterst vriendelijk en bezorgd of alles naar wens is. Als er 1 minpunt moet worden gegeven dat is dit betreffende het eten: de buffetten zijn heel erg uitgebreid en verzorgd, er is zeker voldoende keuze, variatie en de smaken zijn goed. Alleen slagen ze er niet in de warme gerechten ook warm te serveren / houden. Iedere dag, zowel ochtend als avond hadden de warme gerechten niet warm en eigenlijk minder dan lauw. Soms vervelend om bv een koude moussaka te moeten eten of een koud spiegeleitje bij het ontbijt.
Voor de rest alles top: kamer, uitzicht, zwembad, privestrand, service,...

Datum van verblijf: september 2015