“Matig”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn betere restaurants rond het meer. Aardige bediening, eten is matig wel leuk dat je na het eten een bord fruit van het huis krijgt.

Datum van bezoek: september 2019

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij herkennen ons niet in de zeer negatieve beoordelingen van dit restaurant. We werden erg gastvrij ontvangen. Het restaurant ligt direct aan het meer van Agios Nikolaos. Uitgebreide kaart heeft het restaurant. De kip met curry was de beste van heel Kreta vond mijn vrouw. Ik had de gyros en die was erg smakelijk. De wijn was heerlijk om over de Irish Coffee maar te zwijgen. Van de zaak kregen we een klein flesje raki met een bord watermeloen. Heerlijk. Gezellig, dit restaurant.

Datum van bezoek: september 2019
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er leuk uit..maar dat is dan ook alles..snel doorlopen.. verschrikkelijk slecht gegeten..echt geen aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019
19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi uitzicht relaxte bediening.
Niets opdringerig je kan rustig de kaart inzien. 10 in een dozijn kaart dat wel. maar de aankleding van het restaurant is leuk.
Grote tafels waar je makkelijk aan kan eten i.p.v. zoveel mogelijk zitplaatsen te creëren.
Eten gewoon niet slecht en ook geen sterren restaurant. Gaar en smaak vol waren de hamburgers met echte hamburgers. i.p.v. Kant en klare burger.
Al met al goed gegeten in een sfeer vol restaurant met een leuke ambiance.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 augustus 2019 beoordeeld

Service was chaotisch. De "baas" deed op een opdringende en overdreven manier vriendelijk wat bij mij gelijk argwaan wekte. Als ik van tevoren had geweten dat het een personeelslid was had ik gelijk rechtsomkeert gemaakt. Ondanks dat we simpele gerechten hadden besteld en het niet druk was duurde het vrij lang voor dat het op tafel stond. Eten was niet warm en smakeloos. Spaghetti carbonara was besteld zonder spekjes en dus hadden ze het vervangen door ham(!?) De gegrilde octopus was taai en gedeeltelijk verbrand. Het smaakte bedorven en na een paar minuten kauwen terug gespuugd op mijn bord en terug laten brengen naar de keuken. In plaats van vriendelijk was de "baas" nu super geagiteerd en wilde in discussie gaan. Heb hem verteld dat ik er misselijk van werd en als hij wilde weten hoe het hoorde te smaken, hij maar eens bij het restaurant aan de overkant het zelfde gerecht moest bestellen. Daar kostte het ook nog eens 7 euro ipv 13,50 en smaakte daar overheerlijk! Nadat ik zei geen ander gerecht te willen, zei de "baas"dat het bedrag van de rekening geschrapt zou worden. 75% van het eten (2x spaghetti, hamburger en octopus) is niet opgegeten omdat het niet smaakte.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Blue Lagoon bekeken, bekeken ook

Katharon, Agios Nikolaos

Agios Nikolaos, Lasithi Prefecture

In Blue Lagoon geweest? Deel je ervaringen!