Skapanis Family Taverna
Hoogtepunten uit beoordelingen
Gastvrij ontvangen en mooi uitzicht

Beoordeeld op 14 september 2019
FromtheNL
Wijchen, Nederland
via mobiele applicatie
Leuke stop bij de Lasithi vlakte

Beoordeeld op 4 september 2018

vanaf US$ 105,44
vanaf US$ 45,35
vanaf US$ 65,76
Beoordeeld op 14 september 2019 via mobiele applicatie

Tijdens onze trip met de auto, kwamen we dit restaurant tegen en besloten we vanwege het mooie uitzicht even te pauzeren. We hebben heerlijk koffie gedronken en appeltaart gegeten, waarbij we nog wat foto's van de Taverne in de winter kregen te zien. Aanrader om even te stoppen als je er langskomt!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019

Restaurant gelegen op zo'n 1000m hoog. Van hieruit heb je een prachtig zicht van een deel van de Plateau. Voorzien van een interessant (gratis) museum. De voeding is echt prima, veel Griekse bezoekers bewijzen dat dit een top restaurant is !

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 4 september 2018 via mobiele applicatie

Nadat we in het boekje hadden gelezen dat het hier mooi was, zijn we hier naartoe gegaan. Ziet er van buiten niet heel mooi uit. We hebben 2 versgeperste jus d’orange gehad voor een goede eerlijke prijs.
Het bekende boekje met foto’s van de winter was een kleine, leuke toevoeging.
Personeel was vriendelijk en beleefd, niet zoals andere tavernes, waar ze opdringerig zijn.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

We waren een tour aan het doen per quad toen we toevallig stopten om effen uit te rusten en iets te drinken. Echt honger hadden we niet maar besloten om een pizza te eten. Eigenaar nam bestelling op en gaf ons fotoboek met oa foto's van zijn taverne in de winter. Pizza's waren lekker en vers. Is ook een winkel aan de taverne en een ecomuseum maar daar zijn we niet geweest. Wil je vlug wat lekker eten met vriendelijke bediening, stop dan bij Skapanis Family Taverna en je zal tevreden verder rijden. Doen....

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooie taverne, restaurant met vriendelijke eigenaars. Prachtig zicht op de Lasithi vallei. Aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2017