“Aanrader”

Geclassificeerd als nr. 1 van 25 Restaurants in Delphi
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk cafe!! Wij hebben hier na het eten nog een borreltje gedronken. Er was reuring in de tent. Personeel erg vriendelijk. Ging alle biertjes met veel passie uitleggen. Leuk dat er telescopen staan op het terras. Gaaf ok hiermee van het uitzicht te genieten.

Datum van bezoek: juni 2018

11 juli 2017 beoordeeld

Het drinken en de broodjes waren erg lekker. Je krijgt er gratis water bij. Ook de koffie achteraf was prima. De WC's waren net. Zeer vriendelijke eigenaar. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2017
13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dinsdagmiddag in juni. We werden gastvrij ontvangen door de eigenaar. Het terras met uitzicht op de Golf van Korinthe adembenemend. We hebben er alleen een wijn en biertje gedronken, maar alles prima verzorgd en met gevoel geserveerd. Muziek wat gedateerd, maar dat is dan ook enig minpunt. Moeite waard!

Datum van bezoek: juni 2017
18 mei 2017 beoordeeld

Op het balkon een heerlijk terras met een 3 tal telescopen om nog eens extra van het uitzicht te kunnen genieten. Vriendelijke eigenaar, die van alles uitlegt. Ook hoe je de Ouzo het beste kan drinken.

Datum van bezoek: mei 2017
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag 3x geweest. Lunch was heerlijk, gewoon genieten! Later nog terug voor drankjes. En als afsluiter een ouderwetse, maar te lekkere, baklava met ijs en koffie toe. En dan van de eigenaar nog een toegift krijgen in de vorm van een shotje
Al met al gewoon heerlijk genieten van alles wat dit restaurant je bied!!

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Telescope Cafe bekeken, bekeken ook

In Telescope Cafe geweest? Deel je ervaringen!