“Tegenvaller ”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, daar is zowat alles een beetje mee gezegd. Het eten was op zich niet slecht maar de porties zeer klein tegenover andere Griekse restaurants. Obers gaven weinig aandacht aan de tafels, ook al was het niet druk en het was ook zeer lang wachten op het eten.

Datum van bezoek: september 2018

11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de reviews hadden we hoge verwachtingen van dit restaurant. Het eten viel echter tegen. Vrij kleine porties, personeel dat niet veel aandacht aan ons schonk ook al was het niet zo druk, ... Het was wel aangenaam zitten op een mooie locatie. Prijs kwaliteit aten we al beter in Griekenland.

Datum van bezoek: september 2018
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grieks eten, maar dan op een echte en betrokken manier gemaakt. Vraag eigenaar om te tafelen op typisch griekse manier, en je krijgt veel lekkers om met z'n allen heerlijk van te genieten!

Datum van bezoek: augustus 2018
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten en gedronken! Beiden hadden we een menu voor 9 en 10 euro. We zaten allebei niet super vol, terwijl we een voor- hoofd- en nagerecht hadden. Maar voor dat geld kan je misschien ook niet meer verwachten...

Datum van bezoek: augustus 2018
1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zou hier niet snel gaan eten maar de gelegenheid is vooral goed voor drankjes en kleine snacks. Locatie dichtbij het archeologisch museum is goed.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Taverna Dion bekeken, bekeken ook

In Taverna Dion geweest? Deel je ervaringen!