Beoordeeld op 1 september 2019

Wij hebben in augustus een week verbleven in Aelia Apartments met ons gezin, 2 kinderen, 15 en 13 jaar.
Hele leuke week beleefd!
Ruime basic appartementen, allen gelegen rond het zwembad en poolbar.
In poolbar lekkere maaltijden te verkrijgen voor kleine prijsjes.
Gemoedelijke, familiale sfeer, zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters.
Ze doen al het mogelijke om het naar je zin te maken. Niets op aan te merken.
Op wandelafstand van de zee en supermarktjes.
Ideale uitvalsbasis om Kreta te verkennen.
Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Wat een gastvrije ontvangst en 2 super gepassioneerde hosts, George & Sevi super bedankt voor alles! Moderne appartementen op loopafstand van het strand en een paar restaurantjes. George & Sevi willen graag alles voor je regelen, ook bij het appartement kun je heerlijk eten, zwemmen en genieten van een Griekse BBQ-avond!! Aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad! Bijzonder was de hartelijke service. Echt een aanrader en en plek waar wij weer eens naar terug zouden gaan. Gastheer George heeft ons echt in de watten gelet!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Hier kom je echt aan vakantie toe
Zeer ruime kamers, prachtig uitzicht aan vier kanten.
Erg gastvrij.
Zeer behulpzaam
Lekker verwend worden
Niets dan hulde aan al het personeel
Bij perseas kan je het beste een auto huren vraag naar Manos of Bill je krijgt top service
Lekker mee eten elke dag echte Griekse verwennerijen.
Kortom 15 dagen genoten van dit verblijf.
Alexander en Sofia uit Nederland
Ps bezoek ook eens Bali erg leuk en lekker strand

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 27 april 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een zeer goede reis ervaring bij aelia appartments. Het personeel is super behulpzaam en vriendelijk,zeer goede bediening en lekker eten.De locatie is dicht bij de hoofdweg en het strand,grote steden en veel bezienswaardigheden dichtbij.

Datum van verblijf: april 2019