13 juni 2016 beoordeeld

Vriendelijke en efficiënte ontvangst. Goede kamer (301) met ruim balkon. Met de ramen dicht en de airco aan: heel rustig. Alles is spik en span: het glimt je letterlijk tegemoet. Bijzonder goed ontbijt voor een minimaal prijsje. Restaurant is ook goed en niet duur. Afspraak met de overburen voor het parkeren van de auto met onze e-bikes is voor ons essentieel.

Een kanttekening is op z'n plaats: Echt Grieks: minimaal douchbakje: gordijn kleeft altijd aan mijn lijf. Er wordt gerookt in het roof garden restaurant!

Piraeus Dream ligt op steenworpafstand van de grote haven van Piraeus en is daarom voor ons een ideale keus. Anderzijds loop je in een paar minuten naar de bushalte en naar het metrostation, zodat je heel snel in Athene-centrum kunt zijn. De prijs is niet ongunstig voor een hotel in/bij een Europese hoofdstad.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld

Het is een typisch haven Hotel. Niet teveel verwachten dan komt het goed. Meubilair beetje gedateerd; maar wel heel schoon. Het bed was overigens erg goed; niet hard en niet zacht, gewoon echt goed. Ontbijt simpel maar functioneel; verwacht geen hoge culinaire zaken.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
14 september 2015 beoordeeld

Ons verblijf van een nacht was gewoon prima. prettige mensen aan de balie en het restaurant verzorgde een prima late avond diner met vriendelijke bediening. De kamer voldeed precies aan de vooraf gemaakte reservering.
De wekservice werkte ook, zodat we de boot goed haalden.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
28 juni 2015 beoordeeld

Piraeus Dream City Hotel is vrij recent gebouwd en bijgevolg is alles in zeer goede staat.
De centrale ligging is ideaal dicht bij de haven.
Heel recent heeft het hotel nu ook een mooi restaurant op het hogste verdiep met uitzicht over Piraeus. Ook hier prima gegeten en genoten van de goede bediening.
Enig minpunt: de kamer was vrij klein maar zeer comfortabel en de badkamer en douche waren zeer klein. Voor één nacht was dit prima maar voor een langer verblijf kan het een nadeel zijn. Ook was er een mooi balkon aan de kamer.
Aan te raden

Kamertip: Kamer met balkon op derde verdiep
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
15 januari 2014 beoordeeld

Goed gelegen, vriendelijk personeel en zeer proper , ontbijt was goed .
Zeer ruime kamer ,zeker als je voor enkele dagen in het hotel verblijft .
Badkamer zeer netjes en dagelijks propere handdoeken .

• Verbleef: december 2013, reisde met een partner