“Chicken on a spit - om voor terug te komen”
Beoordeling van The Greco's Project

The Greco's Project
Geclassificeerd als nr. 131 van 2.667 Restaurants in Athene
Wijk: Monastiráki
Wijk: Monastiráki
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant zit aan het plein aan het begin van de Flea Market met nog een heleboel andere restaurants in de omgeving.
Begin van ons verblijf heerlijk op het terras gegeten. De vers bereide Chicken on a Spit was zo heerlijk sappig en mooi bereid, dat we ons laatste avondmaal in Athene ook bij The Grecos Project hebben gegeten en nogmaals heerlijk hebben genoten van heerlijk bereid vlees

2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier terecht vanwege de goede recensies op TripAdvisor. Het restaurantje ligt recht tegenover het metrostation Monastiraki aan een gezellig, levendig plein. Wij hadden een lunch van pita kipgyros en souvlaki, allemaal erg lekker en héél betaalbaar.

12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker eten, aangename omgeving, heel veel keuze, een echte aanrader!!! Ook heel vriendelijke bediening

10 april 2017 beoordeeld

Restaurant aan de overkant van ons hotel. We hebben daar 3 avonden achter elkaar gegeten, zo lekker vonden we het eten daar! Heel prettige bediening, informele sfeer......

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig restaurant, goed verzorgd en heerlijk vers. Prima prijs -kwaliteitverhouding. We hebben echt heerlijk gegeten!

In The Greco's Project geweest? Deel je ervaringen!