“Suuuuuuper vriendelijke en gastvrij”
Beoordeling van Vintage Wine Bar & Bistro

Vintage Wine Bar & Bistro
Geclassificeerd als nr. 43 van 2.745 Restaurants in Athene
Wijk: Plaka
10 juli 2018 beoordeeld

Door een annullatie van onze SN vlucht kwamen wij pas om 2 uur 's nachts aan in ons hotel. Groot was onze vreugde toen wij deze wijnbar ontdekten om de hoek en nog open !!! Ondanks het feit dat ze om 2 uur sloten, gaven ze ons toch nog de gelegenheid om een glas te drinken en ze waren heel benieuwd naar onze avonturen. We konden nog genieten van een glas heel lekkere Griekse bubbels.
2 dagen later hebben wij daar ook gegeten, het was subliem. Niet alleen het eten was fantastisch maar ook de gastvrouw en -heer, het kader, de muziek; kortom.. als je in Plaka bent, zeker langsgaan

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en drinken is hier buitengewoon. We zijn hier heel gastvrij ontvangen en hebben hier onze 1ste avond in Athene doorgebracht. Voor mij was dit de lekkerste wijn en eten van onze vakantie

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enthousiaste bediening Uitleg over de wijn en waar deze vandaan komt
Leuke afwisseling voor een lichte dinner

18 mei 2017 beoordeeld

Vintage is vooral een wijnbar; ze gaan er prat op dat er nergens in de wereld zoveel soorten wijn per glas kunnen besteld worden. Ze hebben hiervoor een systeem waarbij de wijn via een holle naald uit de fles getrokken wordt, en de kurk toch volledig blijft afsluiten. Het personeel is heel deskundig en vriendelijk en geeft uitgebreid uitleg. Je kan hier echter ook heel lekker eten, ofwel bestel je een gerecht, of je stelt zelf een schotel samen; wij kozen voor een schotel met 3 soorten Griekse kaas, Spaanse en Italiaanse ham. Daarbij een lekkere Nemea wijn...meer heb je niet nodig !

12 mei 2017 beoordeeld

Doe je vooral voor de wijn. Daar weten ze behoorlijk veel van. Wel fors aan de prijs. Eten is zeer matig en te zout.

Reizigers die Vintage Wine Bar & Bistro bekeken, bekeken ook

In Vintage Wine Bar & Bistro geweest? Deel je ervaringen!