Areos Hotel(Athene)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 95 per nacht.

Centrotel Hotel(Athene)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 213 per nacht.

Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

Attalos Hotel(Athene)
  • Bar/lounge
  • Bar/lounge
Agoda.com
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 300 per nacht.

Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 188 per nacht.

Bookgreece.com
Besparingsmelding! 46% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 46% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 263 per nacht.

Melia Athens(Athene)
Priceline
  • Zwembad
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed onthaal bij receptie maar kamer en vooral badkamer valt tegen... douche kan een update gebruiken. Tv werkt amper. Geluid valt steeds weg. S ochtends viel het ontbijt heel erg tegen.. brood en fruit was beschimmeld . Ik zou geen tweede keer gaan.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
26 november 2016 beoordeeld

Het hotel ziet er prachtig (ingericht) uit, met mooie meubels en wandversiering, het plaatje is wat dat betreft een mooi geheel! Helaas zaten wij wel in een erg gehorige en kleine warme kamer. De keuze tussen luidruchtige airco of raam open naar een van de drukste straten van Athene was niet ideaal. De locatie is wel fijn en de service is perfect! Restaurants binnen no-time gereserveerd en ze helpen je met alles. Ontbijt was dan weer een tegenvaller.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
25 oktober 2016 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Donara, Front Office Manager van Acropolis Museum Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2016

24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima in alle opzichten! Ligging, service, accommodatie en super ontbijt. Vriendelijk personeel, vers sinaasappelsap, mooie klassieke inrichting. Wij waren ondanks het slechte weer zeer tevreden!!!!!!!!!!!

Verbleef: oktober 2016

Thank you! We'll be happy to accommodate you again!

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen mei 2016 hier geweest. Hotel ligt mooi centraal in het centrum. De kamer die wij hadden was schoon, ietwat gedateerd. De douche was heerlijk, badkamer welbesteed klein. Maar voor alleen slapen voldoende. Ontbijt is hier top. De mensen zijn zeer behulpzaam en erg aardig.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie