Areos Hotel(Athene)
  • Inclusief ontbijt
Centrotel Hotel(Athene)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 63 per nacht.

Novotel Athenes(Athene)
Agoda.com
  • Restaurant
Priceline
9 januari 2016 beoordeeld

Een heel goed hotel voor een kleine prijs! Het hotel is heel proper en het personeel is super vriendelijk en helpt voor nodig! De tips die we kregen om te gaan eten waren super! We hebben telkens heel lekker gegeten. Het ontbijt is ook verzorgd, lekker en meer dan voldoende! Dit hotel is zeker een aanrader!

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
5 december 2015 beoordeeld

Een leuk hotel voor weinig geld! Het hotel is netjes en schoon en de medewerkers zijn erg behulpzaam (spreken goed Engels)! Zo hebben we op aanraden van de man achter de receptie (George) heerlijk gegeten op een pittoresk Grieks pleintje. Dit hotel is zeker een aanrader!

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
21 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

K heb Ier 5 nachten gelogeerd 2 voor en 3 na een week eiland hoppen. Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de receptie, plan en uitleg gekregen bij aankomst zonder vragen ! Kamer proper en vernieuwd, goeie airco, goeie WiFi op de kamer, badkamer aan de kleine kant, was geen probleem voor mij, rustig hotel. Ik heb geen ontbijt genomen omdat je buiten ontzettend veel mogelijkheden hebt om te eten. Een aanrader !

Verbleef: september 2015, reisde alleen
5 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk hotel voor weinig geld! Het hotel is netjes en schoon en de medewerkers zijn erg behulpzaam! Zo hebben we op aanraden van het meisje achter de receptie heerlijk gegeten op een pittoresk Grieks pleintje. Dit hotel is zeker een aanrader!

Verbleef: juli 2015
27 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De prijs kwaliteit van dit hotel is uitstekend.
Ruime nette kamer,goed bed zeer proper,
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Rustig gelegen op vijf minuten wandelen van restaurants en winkels,9€ voor taxi naar Akropolis ik betaalde 44€ voor een nacht

Verbleef: juni 2015, reisde alleen