5 december 2015 beoordeeld

Een leuk hotel voor weinig geld! Het hotel is netjes en schoon en de medewerkers zijn erg behulpzaam (spreken goed Engels)! Zo hebben we op aanraden van de man achter de receptie (George) heerlijk gegeten op een pittoresk Grieks pleintje. Dit hotel is zeker een aanrader!

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
21 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

K heb Ier 5 nachten gelogeerd 2 voor en 3 na een week eiland hoppen. Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de receptie, plan en uitleg gekregen bij aankomst zonder vragen ! Kamer proper en vernieuwd, goeie airco, goeie WiFi op de kamer, badkamer aan de kleine kant, was geen probleem voor mij, rustig hotel. Ik heb geen ontbijt genomen omdat je buiten ontzettend veel mogelijkheden hebt om te eten. Een aanrader !

Verbleef: september 2015, reisde alleen
5 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk hotel voor weinig geld! Het hotel is netjes en schoon en de medewerkers zijn erg behulpzaam! Zo hebben we op aanraden van het meisje achter de receptie heerlijk gegeten op een pittoresk Grieks pleintje. Dit hotel is zeker een aanrader!

Verbleef: juli 2015
27 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De prijs kwaliteit van dit hotel is uitstekend.
Ruime nette kamer,goed bed zeer proper,
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Rustig gelegen op vijf minuten wandelen van restaurants en winkels,9€ voor taxi naar Akropolis ik betaalde 44€ voor een nacht

Verbleef: juni 2015, reisde alleen
23 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel licht in het centrum op loop afstand van restaurants en openbaar vervoer. Met de taxi naar het centrale plein is ongeveer 5 euro, naar het vliegveld 40 euro.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en zijn bij vragen uitermate bereid om je te helpen. De kamers worden elke dag grondig schoon gemaakt.

De inrichting is ietwat gedateerd maar dat is voor de prijs die je betaald absoluut geen belemmering

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden